خبرگزاری کار ایران

هخامنش: بازی را ما انجام دادیم ولی نتیجه را استقلال گرفت/ نبود حاج‌صفی و دژاگه در ترکیب تراکتور تاثیر زیادی روی تیم دارد/ خدا را شکر هنوز فرصت جبران داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۷۱

مدافع تراکتور در مورد شکست سنگین تیمش مقابل استقلال و عملکرد شخصی خودش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وفا هخامنش، مدافع تیم تراکتور با وجود شکست تیمش عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش داشت و اکثر توپ‌هایی که به سمتش آمد به خوبی دفع شد و چند قطع توپ خیلی خوب داشت که مانع شکل گیری حملات استقلال شد و در یک موقعیت هم با تکل به موقعش دروازه تراکتور را نجات داد.

هخامنش در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی به نظرم انجام دادیم ولی متاسفانه نتیجه خوبی رقم نخورد و فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. فوتبال را ما بازی کردیم ولی نتیجه را تیم استقلال گرفت. این برای ما خیلی ناراحت کننده است. خودمان خیلی امیدوار بودیم امتیاز کامل از این دیدار بگیریم ولی حداقل امتیاز را هم نتوانستیم بگیریم و واقعاً شرمنده هوادارانمان شدیم و امیدوارم در بازی‌های آینده بازی خوبمان را حفظ کنیم و در کنارش نتایجی در خور شأن تراکتور و هوادارانش کسب کنیم.

وی در مورد گل اولی که تراکتور روی اشتباه مسعود شجاعی دریافت کرد و جریان بازی با آن تغییر کرد گفت: بازی در کل به نظرم بخواهیم آمارش را دربیاوریم در اختیار ما بود و از لحاظ مالکیت توپ و تعداد پاس‌ها و دقت پاس‌ها برتر بودیم و فوتبال مالکانه‌ای به نمایش گذاشتیم. متاسفانه به نظرم روی اعتماد به نفس زیادی گل اول را دریافت کردیم و قصد داشتیم از ناحیه دفاع رو به بازیسازی بیاوریم و حفظ توپ داشته باشیم و روی گل اول غافلگیر شدیم. هر بازیکنی ممکن است برایش پیش بیاید که پاسی که می‌دهد به مقصد نرسد و آقا مسعود هم از این قائده مستنثی نیست و در کل غافلگیر شدیم و وقتی یک تیم گل می‌خورد 11 بازیکن گل خورده‌اند نه یک بازیکن و وقتی هم گل می‌زنیم همه در آن نقش داشتیم و نمی‌شود کسی را مقصر دانست و درست نیست تقصیر کار را روی یک نفر بیاندازیم و به او فشار بیاوریم.

مدافع تراکتور در مورد عملکرد شخصی خودش و نمرات خوبی که در سایت‌های آنالیز با وجود شکست تیمش گرفته گفت: خدا را شکر اعتماد به نفس خیلی خوبی به دست آوردم و فکر می‌کنم در این چند هفته عملکرد خوبی در ترکیب تراکتور داشتم و در این بازی توانستم موثر ظاهر شوم و تقریباً همه توپ‌هایی که به سمتم آمد را به خوبی دریافت کردم و همه را سالم به دست بازیکنان خودی رساندم و آن چیزی که مربی از ما خواسته بود بازی مالکانه حتی با گلر تیم بود که به خوبی در زمین پیاده شد و اخباری بازی با پایش عالی است و در این زمینه یکی از بهترین گلرهای ایران است و راحت بازی می‌کردیم. خدا را شکر حداقل پیش وجدان خودم راحتم که با تمام وجود برای تیمم بازی کردم و کم نگذاشتم. مطمئناً هر بازیکنی کم و کاستی دارد و من هم ادعا نمی‌کنم بازیکن کامل و بی نقصی هستم ولی خدا را شکر می‌کنم که تمام وجود و تمرکزم را برای تیمم گذاشتم.

هخامنش در مورد اشتباهات سریالی بازیکنان روی گل دوم هم توضیح داد: در صحنه مربوط به گل دوم من در شرایط نا متعادل توپ را دفع کردم که دفع اشتباهی بود و در آن موقعیت هافبک‌های ما هم می‌توانستند به ما کمک کنند ولی توپ به ارسلان رسید و او هم توپ را با سر به سمت راست ما فرستاد و توپ از بالای سر هادی محمدی رد شد و گل خوردیم. در کل در آن موقعیت همه بازیکنان مقصر بودند و می‌توانستیم بهتر عمل کنیم ولی به هر صورت این بازی تمام شده و بهتر است از اشتباهاتمان عبرت بگیریم و در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در مورد اینکه با وجود این شکست تراکتور به روزهای اوجش بر می‌گردد هم خاطرنشان کرد: قشنگی فوتبال به این است که خصوصاً در شرایطی که مسابقات به صورت لیگ برگزار می‌شود شما فرصت برای جبران نتایج را دارید که به کورس برگردید و مثل جام حذفی نیست که اولین اشتباه آخرین اشتباه باشد و دیگر فرصتی برای جبران نباشد. بازی با استقلال تمام شد و آقا مسعود هم در رختکن به ما گفتند این بازی را فراموش کنیم و همه بازی‌ها بازی با استقلال نیست. ما 4-5 هفته حساس دیگر تا پایان نیم فصل داریم و باید بهترین نتایج را بگیریم تا به شرایط خوبمان برگردیم و روی دور نتیجه گرفتن بیافتیم و این بازی دیگر تمام شد.

مدافع تراکتور با اشاره به تاثیر نبود حاج صفی و دژاگه در ترکیب تراکتور گفت: صد در صد وجود اشکان دژاگه و احسان حاج صفی خیلی در تیم ما موثر است و چه از لحاظ روحی - روانی و چه از لحاظ فنی یک وزنه برای تیم محسوب می‌شوند و بود و نبودشان در زمین خیلی متفاوت است. متاسفانه هر دو مصدومیت جزئی داشتند و چند بازی قبلی در کنار ما نبودند و هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده بودند و در دقایقی که در زمین حضور داشتند دیدید که چه تاثیری در روند بازی داشتند و امیدوارم از هفته های بعد آنها را در اختیار داشته باشیم.

هخامنش در مورد قضاوت داور بازی هم گفت: به نظرم آقای حیدری قضاوت خیلی خوبی در این بازی داشت و مشکل آنچنانی در داوری وجود نداشت و اینطور نیست که حالا که باختیم تقصیر را گردن داور بیاندازیم و هیچکس جز ما بازیکنان مقصر نیست و باید تمرکز بیشتری در زمین داشته باشیم و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم و شرمنده هوادارانمان که جلوی درب هتل برای بدرقه ما آمدند شدیم ولی امیدوارم در ادامه بتوانیم نتایجی بگیریم که دل آنها شاد شود.

وی در پایان با اشاره به تغییر ظاهرش و اینکه گفته می‌شود مو کاشته است گفت: ظاهرم برخلاف آنچه گفته می‌شود ظاهر جدیدی نیست. من مدتی تصمیم گرفته بودم کچل کنم و موهایم کوتاه باشد تا تمرکزم روی بازی باشد و حالا تصمیم گرفتم به همان حالت قبل برگردم. برخلاف شایعات من مو نکاشتم و مو داشتم فقط دیگر آن را کوتاه نکردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز