خبرگزاری کار ایران

والیبال بانوان؛ سایپا با یک برد قهرمان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۳۵۸

تیم سایپا تهران با شکست ذوب‌آهن اصفهان به چهارمین برد متوالی خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست یافت تا با قهرمانی تنها یک برد فاصله داشته باشد.

به گزارش ایلنا، دومین روز هفته دوم مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران امروز (دوشنبه) با دو دیدار در سالن فدراسیون پیگیری شد.

در دومین مسابقه امروز، تیم‌های سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مریم‌السادات هاشمی سه بر یک پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال بانوان را برای دومین بار در مرحله نهایی شکست دادند و به چهارمین برد متوالی خود در مرحله نهایی این رقابت‌ها دست یافتند.

ذوب‌آهن اصفهان در ست سوم این مسابقه 25 بر 15 پیروز شد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20 و 25 بر 21 مغلوب سایپا شد تا با دو برد و دو شکست همچنان در رتبه دوم جدول باقی بماند.

پوران زارع از تیم سایپا و فرزانه زارعی از تیم ذوب‌آهن اصفهان با کسب 16 پوئن، امتیازآورترین بازیکنان این مسابقه بودند.

ماندانا مطیعی، زهرا بشیری، اکرم ابن‌یمین و پریچهر غفاری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر دیدار دو تیم سایپا و ذوب‌آهن را بر عهده داشتند که به مدت 124  طول کشید.

در نخستین مسابقه امروز نیز شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان به مصاف شهرداری قزوین رفتند و با شکست سه بر صفر این تیم، به دومین برد خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست یافتند.

هفته سوم متمرکز لیگ برتر بانوان روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه 7 و 9 بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد تا رتبه‌بندی نهایی چهار تیم سایپا، پیکان، ذوب‌آهن و شهرداری قزوین مشخص شود.

جدول مرحله نهایی لیگ برتر بانوان در پایان هفته دوم متمرکز به قرار زیر است:

والیبال بانوان؛ سایپا با یک برد قهرمان می‌شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز