خبرگزاری کار ایران

وحید امیری: هاشمی‌نسب به ما لطف دارد/ داور بازی با اعلام پنالتی جو بازی را بهم ریخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۳۴۱

مهاجم ملی پوش پرسپولیس در خصوص بازی این تیم با فولاد خوزستان توضیح داد.

به گزارش ایلنا،  وحید امیری  مهاجم ملی پوش سرخ‌پوشان بعد از برتری پرسپولیس مقابل فولاد اظهار کرد: خدا را شکر برنده شدیم. امروز بازی فوق‌العاده سنگینی داشتیم. می‌دانستیم فولاد با تمام توان آمده تا بتواند از این بازی امتیاز بگیرد و کار راحتی نداشتیم ولی خدا را شکر برخلاف مسابقات قبل موفق شدیم نتیجه را حفظ کنیم و به سه امتیاز برسیم.

وی افزود: شک نکنید پرسپولیس به صدر جدول برمی‌گردد؛ شروع دوباره ما از بازی قبل بود که نمایش خوبی داشتیم، اما متاسفانه نتیجه لازم را نگرفتیم ولی امروز نمایش خوب ما همراه با سه امتیاز شد. امیدوار هستم این روند را حفظ کنیم و به جایگاهی که استحقاق‌اش را داریم، برسیم.

مهاجم پرسپولیس درباره عصبی بودن‌اش در لحظات پایانی مسابقه گفت: شرایط دقایق پایانی بازی سخت بود. همیشه از داوران حمایت کردیم، اما متاسفانه داور در بازی امروز با آن پنالتی جو را بهم ریخت و موجب شد تا بین تیم‌ها و نیمکت‌ها تنش به وجود بیاید. همین مسئله ما را هم عصبی کرد، اما امیدوار هستم همانطور که ما امیدوار هستیم آنها روز به روز بهتر شوند، قضاوت‌های خوبی هم از داوران ببینیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز