خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های یحیی گل‌محمدی پس از برتری مقابل فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۳۰۸

سرمربی پرسپولیس در مورد برتری مقابل فولاد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی پس از بازی با فولاد گفت: این بازی بازی مهمی برایمان بود و هدفمان گرفتن سه امتیاز بود. فولاد تیم خوب و قدرتمند و فنی نشان داد. بازی برابر این تیم همیشه سخت بوده و امروز هم کار سختی داشتیم. امروز فرصت طلب بودیم و از موقعیت ها استفاده کردیم. بچه ها خوب جنگیدند و فکر می‌کنم یک فوتبال فنی و فیزیکی را دیدیم و تنش های زیادی در بازی به وجود آمد. خداراشکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

گل محمدی درباره صحنه پنالتی گفت: واقعا صحنه ای نبود که بگوییم پنالتی بود. نمی‌دانم داور چه چیزی را دید که پنالتی گرفت، کار ما را سخت کرد. ما فشار روحی روانی زیادی را داشتیم به خاطر چند تساوی و این بازی اهمیت زیادی برایمان داشت. وقتی سوت های یک طرفه زده شد، فشار زیادی روی بازیکنان ما آمد. فکر می‌کنم صحنه خیلی واضحی بود که پنالتی نیست و نمی‌دانم چرا انقدر راحت پنالتی گرفت.

وی افزود: فوتبال همیشه جذابیت های خودش را در داخل زمین دارد اما چیزی که در نهایت می‌ماند همین رفاقت هاست. فکر می‌کنم سوت آقای زاهدی فر وضعیت فنی بازی را زیر سوال برد اما فکر کنم باید از مسئولان فوتبال تشکر کرد که در شرایط کرونا بازی را برگزار می‌کنند. هفته گذشته به خاطر آلودگی هوا امکان بازی نبود اما به خاطر مردم بازی ها برگزار شد و فکر کنم بعد از کادر درمان، فوتبالیست ها و اهالی فوتبال، باید از آن ها تشکر کرد.

حجم فایل صوتی: ۷۸۶.۱۷K | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۰۳:۵۵ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز