خبرگزاری کار ایران

فکری: هواداران بازیچه دست کسی نشوند / خیلی‌ها سعی دارند از داخل و بیرون به استقلال ضربه بزنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۲۴۱

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار برابر تراکتور حضور یافت و گفت:

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پس از دیدار برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان و هر دو تیم استقلال و تراکتور. بازی خیلی خوبی بود. هم نیمه اول و هم نیمه دوم. شاید یک مقدار باد باعث شد کیفیت بازی پایین بیاید اما در مجموع بازی خوبی شد و وقعیت های زیادی روی هر دو دروازه بود.

او ادامه داد: بچه های ما در نیمه اول از موقعیت ها استفاده کردند و خودمان را جلو انداختیم. برنامه‌ها را در نیمه دوم هم اجرا کردند و با گل دوم و سوم فاصله خوبی را به وجود آوردیم. امیدوارم این روندمان را حفظ کنیم و به امید خدا بتوانیم هم صدرنشینی را حفظ کنیم و بازی ها را با امتیاز کامل به دست بیاوریم.

"استقلال علیرغم بازی خارج از خانه با سه مهاجم بازی کرد." فکری در این خصوص گفت: ما برنامه داشتیم روی پرس کردن از جلو و با توجه به نفراتی که در جلو داریم می‌توانیم از توانایی های آنها استفاده کنیم و به هر حال نمی‌توان گفت که روی ناتوانی تیم حریف این اتفاق افتاده. ما از قبل برنامه داشتیم و گفتیم که این کار را انجام بدهند.حداراشکر بازی هوشمندانه‌ای را انجام دادند و پرس های لازم را انجام دادند و به گل رسیدیم. این ها روی برنامه ما بود و فکر می‌کنم بچه ها خیلی خوب این کار را انجام دادند و سه امتیاز را هم به دست آوردیم.

فکری در پایان صحبت‌های قبل از مسابقه را تکرار کرد و مدعی شد که عده‌ای سعی دارند تا به تیمش ضربه بزنند. او در این خصوص خطاب به طرفداران گفت: صحبتی که با طرفداران دارم این است که حواسشان جمع باشد و باهوش باشند. خیلی ها از داخل و بیرون سعی دارند به تیم ضربه بزنند و طرفداران بازیچه دست کسی نشوند. دوست و دشمن زیاد داریم. تمام تلاش شان را می‌کنند که به ما ضربه بزنند و کادر مدیریت و تیمی را ضعیف کنند. حواسشان جمع بزنند. این تیم می تواند اتفاقات خوبی رقم بزند و با اتحاد همه مجموعه می‌توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم. باید باهوش باشند تا آتو دست کسی ندهیم. دیدید که چه کسانی به تیم ضربه می‌زنند و حواسشان جمع باشد. اجازه ندهیم این آقایان به هدف هایشان برسند و به تیم استقلال ضربه بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز