خبرگزاری کار ایران

٨٢ امتیاز تا اولین مربی هزار امتیازی؛ قلعه نویی در آستانه رکورد تاریخی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۱۰۹

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در دیدار برابر آلومینیوم اراک پانصدمین حضور خود را روی نیمکت سرمربیگری پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا، امیرقلعه نویی در فصل بیستم لیگ برتر علاوه بر اینکه عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر ایران را همچنان با کسب پنج عنوان قهرمانی یدک می کشد، تا پیش از ورود مجید جلالی نیز به عنوان مسن‌ترین مربی لیگ شناخته می‌شد. 

این چهره تاریخی فوتبال ایران که سابقه مربیگری در تیم های زیادی را در فوتبال ایران نظیر استقلال اهواز، مس کرمان، استقلال، تراکتور و سپاهان را دارد و حالا هم در گل گهر به ماجراجویی خود ادامه می‌دهد، در دیدار برابر آلومینیوم اراک که در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ بیستم برگزار شد، به رکورد ۵٠٠ حضور روی نیمکت سرمربیگری رسید؛ رکوردی که برای این مربی ٩١٨ امتیاز نیز به همراه داشته و قلعه‌نویی با کسب ٨٢ امتیاز دیگر به اولین مربی تاریخ فوتبال ایران بدل خواهد شد که موفق به کسب ١٠٠٠ امتیاز در دوران مربیگری می‌شود؛ اتفاقی که زحمات و تلاشی چندین ساله پشت آن قرار دارد. 

بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال در ۵٠٠ حضور خود به عنوان سرمربی ٢۵٠ برد، ٨٢ باخت و ١۶٨ تساوی به دست آورده و میانگین امتیازی ١.٨۴ او را با کسب ۵ عنوان قهرمانی موفق ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر کرده است. 

قلعه نویی در این فصل نمی تواند در لیگ برتر هزار امتیازی شود ولی این فرصت را دارد تا با ادامه دنیای مربیگری طی یکی دو سال آینده این رکورد ویژه و دشوار را به نام خود بزند، تا برای همیشه نامش را به عنوان یکی از نام آور ترین مربیان ایرانی در تاریخ رقم بزند.

قلعه نویی این هفته باید با تیمش به مصاف تراکتور برود و بازی شماره 501 را برابر این تیم برگزار خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز