خبرگزاری کار ایران

مربی ماشین سازی:

مقابل فولاد محکوم به برد هستیم/ بچه های ما به خودباوری لازم رسیده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۹۹۵

مربی تیم فوتبال ماشین سازی شرایط تیمش را رو به پیشرفت می‌داند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در دیدار معوقه از هفته نهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران به تساوی یک - یک رضایت داد تا همچنان در قعر جدول حضور داشته باشد. مربی تیم ماشین سازی عقیده دارد تیمش در این دیدار بدشانس بوده و شایسته نتیجه بهتری بوده است.

بابک رضی، مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص تساوی این تیم در قائمشهر گفت: به نظرم ما در قائمشهر بازی خوبی را انجام دادیم و با بد شانسی نتوانستیم برنده شویم و اگر شانس با ما یار بود نتیجه بهتری رقم می‌خورد. با این حال فکر می‌کنم امتیاز گرفتن در قائمشهر کار سختی بود که خوشبختانه توانستیم از این بازی یک امتیاز بگیریم و به امید خدا در هفته‌های بعد به دنبال بهتر شدن شرایط مان باشیم.

وی در خصوص بازی هفته آینده ماشین سازی مقابل فولاد گفت: بازی آسانی نداریم. فولاد تیم خوب و آماده‌ای است و امتیاز گرفتن از این تیم خیلی سخت است و ما این را به خوبی می‌دانیم ولی قرار نیست حریف دست و پا بسته‌ای باشیم.

مربی ماشین سازی در پایان گفت: خوشبختانه طی هفته‌های اخیر بچه های ما به خود باوری رسیده‌اند و امیدواریم با ارائه یک بازی خوب و پایین آمدن اشتباهات فردی در تیم بتوانیم به برتری برسیم. ما در این بازی محکوم به برد هستیم و امیدوارم که این اتفاق رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز