خبرگزاری کار ایران

دیاباته همان بازیکنی است که فصل گذشته آقای گل شد

برومند: تراکتور پرمهره است اما استقلال می‌تواند پیروز شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۷۹۶

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، پرویز برومند پیشکسوت استقلال از شرایط این تیم رضایت دارد اما با حمایت از فکری می‌گوید که این سرمربی می‌تواند تیمش را به شرایط مطلوب برساند. 

بازی دربی با تساوی تمام شد اما هنوز هم درمورد آن صحبت می‌کنند؟

این بازی برای بازیکنان خوب بود چرا که فشار تماشاگران وجود نداشت و با استرس بازی نمی‌کردند. استقلال در  دقیقه 2 گل زد که به لحاظ روحی - روانی به تیم کمک کرد، اما باز هم ضعف خط دفاعی باعث شد همه چیز تغییر کند. هنوز ضعف‌های خط دفاعی استقلال حل نشده است. 

از خط دفاعی انتقادات زیادی مطرح شد؟

خط دفاعی استقلال مشکل دارد که تیمش این گونه گل می‌خورد. در وسط زمین هم مشکل داریم. محمود فکری خودش هافبک بوده و می‌داند ضعف‌های تیمش چیست. هیچ توپی به شیخ دیاباته ندادیم و می‌گوییم او خوب بازی نکرده است. دیاباته همان بازیکنی است که آقای گل شد، چه توپی به او دادند که گل نکرد؟ نصف انرژی دیاباته و قایدی صرف دفاع کردن شد.

خروج یکباره هروویه میلیچ هم قابل توجه بود؟

هیچ‌کس توضیح نمی‌دهد که چرا میلیچ از ایران رفت. میلیچ یکی از بازیکنان خوب خارجی بود که به استقلال آمد و فصل گذشته جزو آماده‌ترین‌ها بود. یک دفاع چپ کامل که از او بازی‌های خوبی دیدیم و این بازی روی نیمکت نشست. بازی‌هایی مثل دربی خوراک میلیچ بود، چون حرفه‌ای است و تجربه دارد. اگر بازیکن را آماده می‌کردند، در دربی می‌توانست به استقلال کمک کند. در رابطه با میلیچ مدیریت‌شان ضعیف بود. در شرایطی که فدراسیون قانون من درآوردی منع جذب بازیکن خارجی را تصویب کرد، ما دو بازیکن خارجی داشتیم که یکی از آنها را از دست دادیم.

در این خصوص از محمود فکری انتقاد می‌شود؟

مدیریت باشگاه باید طوری عمل می‌کرد که میلیچ شبانه از ایران نرود. سرمربی باید این موضوع را مدیریت کند تا دچار مشکل نشود. او تصمیم گرفته که میلیچ نیمکت نشین باشد و در این باره نمی توان به او خرده گرفت چون تصمیم سرمربی طی هر شرایطی باید مورد احترام باشد.

بازی با تراکتور را چطور پیش بینی می‌کنید؟

فکری از تجربه بالایی برخوردار است. اعتقاد دارم آبی پوشان می‌توانند باارائه یک بازی منطقی برابر تیم خوب تراکتور به نتیجه لازم دست پیدا کنند. تراکتور تیم پرمهره ای است و همیشه برابر استقلال و پرسپولیس نمایش خوبی از خود نشان داده ولی استقلال هم شرایط خوبی دارد و اعتقاد دارم یک بازی خوب و تماشایی را شاهد خواهیم بود و امیدوارم این استقلال باشد که برنده این بازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز