خبرگزاری کار ایران

مظلومی نامه را پس فرستاد؛ چرا وریا غفوری به کمیته انضباطی احضار نشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۷۸۷

سرپرست تیم استقلال در راستای حمایت از اعضای تیم مقابل تصمیم باشگاه ایستاد و از احضار وریا غفوری به کمیته انضباطی جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وریا غفوری، کاپیتان استقلال در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه حضور پیدا نکرد و برای بازی امروز مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر در دسترس کادرفنی خواهد بود.

احمد مددی، مدیرعامل استقلال قبل از دربی 94 به بازیکنان قول داده بود بخشی ازقراردادهای‌شان پرداخت شود که این اتفاق نیفتاد تا بازیکنان از جمله وریا غفوری، کاپیتان استقلال انتقادات تندی را علیه مدیران باشگاه مطرح کنند.

مدیران باشگاه بودجه ۹۰۰ میلیون تومانی را برای پاداش ویژه دربی ترتیب داده بودند که وقتی پس از دربی از غفوری درخصوص پاداش سوال شد، او از مشکلاتی که مسکوت باقی مانده بود صحبت کرد. غفوری گفته بود که بازیکنان به جای پاداش به دنبال حق و حقوق شان هستند و برخی از اعضای باشگاه قصد دارند با کلمه پاداش خودشان را در رسانه‌ها مطرح کنند. او همچنین گفته بود که مدیریت فاجعه است و مدیران باید به موقع حقوق بازیکنان را بپردازند.

اظهارات غفوری در جلسه اعضای هیات مدیره در فردای بازی دربی مورد بررسی قرار گرفت و آنها تصمیم گرفتند ضمن احضار غفوری به کمیته انضباطی باشگاه همچنین ۲۰ درصد از قرارداد او را هم کسر کنند؛ غفوری در مقابل این تصمیم با حمایت بازیکنان و اعضای تیم همراه شد.

پررنگ شدن ماجرای احضار غفوری به عنوان بازیکن باتجربه تیم ابتدا با واکنش محمود فکری همراه شد و این سرمربی به کاپیتان تیمش اطمینان خاطر داد که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. او در همین راستا با مدیران باشگاه هم در ارتباط بوده و خواستار عدم احضار غفوری به کمیته انضباطی شد. پس از فکری و بازیکنان فردی که مقابل این تصمیم ایستاد پرویز مظلومی بود.

سرپرست استقلال در واقعا آخرین اقدام برای عدم احضار غفوری به کمیته انضباطی را انجام داد. زمانیکه نامه احضار غفوری به دست مظلومی رسید او از ابلاغ این نامه به کاپیتان آبی‌ها امتناع کرد و خواستار پایان این ماجرا شد. مظلومی دعوت طرفین به آرامش پیش از بازی حساس هفته یازدهم مقابل تراکتور خواستار عدم احضار غفوری شد و او به همین دلیل مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز