خبرگزاری کار ایران

فائزه شهریاری: فوت برادرم باعث شد تا 77 بپوشم/ آرزوی ما پخش زنده تلویزیونی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۶۸۸

ملی پوش تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان می گوید: امسال به خاطر پخش زنده مجازی بازیها، شاهد حرفه ای ترین لیگ بانوان در سال های اخیر هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پالایش نفت آبادان در گروه دوم لیگ برتر بانوان بسکتبال با رکورد 8 بازی بدون باخت پیش می رود. بعضی از کارشناسان و حتی رقبا این تیم را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می دانند. آنها حتی بعد از شناسایی تست های مثبت کرونا در تیمشان و بازگشت از قرنطینه، مقابل شهرداری قزوین پیروز شدند.

 

فائزه شهریاری بازیکن ملی پوش، نفت آبادان در خصوص نتیجه های اخیر پالایش نفت آبادان و ثبت رکورد 8 بازی بدون باخت اظهار داشت: فکر می کنم در حوزه بانوان یکی از حرفه ای ترین تیم ها هستیم، در 3 سالی که عضو این تیم بوده ام تمام کارها با برنامه ریزی پیش می رود و تمرکز بر روی موفقیت است و بهترین امکانات ممکن در اختیار تیم ما هست.

 

او در رابطه با نقش سرمربی این تیم در موفقیت های تیم ادامه داد: خانم متشرعی سرمربی تیم ملی کشور است و با تجربه ای که دارد، بهترین برنامه ریزی را برای بازیکنان پیاده می کند. نتیجه این امکانات و تفکر حرفه ای نتایج خوب تیم ما هست.

 

وی در پاسخ به اینکه گروه دوم آسانتر است، اما پالایش نفت شانس قهرمانی زیادی دارد، عنوان داشت: شاید گروه دوم کمی آسانتر باشد اما رقبای ما از بازیکنان جوان بهره می گیرند و اینها به خاطر نشان دادن توانایی شان به سرمربی تیم ملی، بهترین کیفیت خودشان را نشان می دهند، پس نمی شود گفت خیلی آسان است. درباره تیم های آن گروه صحبت نمی کنم چون ما بازی به بازی پیش می رویم و تمرکزمان در این مرحله هست.

 

فائزه شهریاری درباره تاثیر پخش زنده بازیها از طریق فضای مجازی تاکید کرد: پخش زنده کیفیت بازیها را بالا برده، بازیکنان را به جامعه ورزش بیشتر معرفی کرده است. فکر می کنم به همین خاطر شاهد حرفه ای ترین لیگ سالهای اخیر هستیم و جذب اسپانسر برای سال های بعد بهتر می شود.  آرزوی ما این است که روزی پخش زنده تلویزیونی داشته باشیم.

بسکتبالیست نفت آبادان درباره چرایی پوشیدن شماره 77 توسط او و برادرش تصریح کرد: برادر کوچکتری داشتیم که در سطح نونهالان حرفه ای بازی می کرد و هر سه ما شماره 7 می پوشیدیم، بعد از سانحه تصادف و فوتش، من و برادر دیگرم 7 را در کنار 7 او حفظ کردیم تا یاد و خاطرش همواره با ما باشد. قطعا انگیزه مهمی است که در همه بازیها بهتر خودمان را نشان بدهیم و روی عملکردمان تاثیر گذار است.

فائزه شهریاری: فوت برادرم باعث شد تا 77 بپوشم/ آرزوی ما پخش زنده تلویزیونی است

ملی پوش بسکتبال با اشاره به آخرین وضعیت اردوهای ملی گفت: شرایط کرونا حتی اردوهای جهانی را متوقف کرده ولی فکر می کنم بعد پایان لیگ شاهد اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی خواهیم بود.

 

او در پاسخ به اینکه چرا شوماری هریس موفق تری بازین خارجی لیگ بانوان تا به حالا بوده، عنوان داشت: او از ابتدای لیگ در نارسینا حضور داشت خیلی زود با شرایط آشنا شد و با همبازیانش هماهنگ شد. بقیه خارجی ها چون دیر آمدند کمی از این شرایط دور بودند وگرنه آنها هم بازیکن خوب و حرفه ای هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز