خبرگزاری کار ایران

دلم برای حال و روز ذوب آهن می‌سوزد

ماهینی: خدا با گل ثانیه‌های پایانی قصد داشت یک حال اساسی به ما بدهد/ همیشه از این پاس ها ارسال می‌کردم ولی تبدیل به گل نمی‌شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۵۷۴

مدافع با تجربه تیم سایپا ستاره تیمش مقابل ذوب آهن بود و در مورد برتری در این بازی صحبت کرد.

حسین ماهینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سایپا مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما نیمه اول فکر می‌کنم 2-3 موقعیت بالای 80-90 درص داشتیم که متاسفانه از آنها نتواستیم استفاده کنیم و مثل همیشه موقعیت سوزی کردیم وگرنه می‌توانستیم کار ذوب آهن را در همان نیمه اول تمام کنیم و با اختلاف گل به رختکن برویم و نیمه دوم راحت تر بازی کنیم. در کل خدا را شکر نیمه دوم توانستیم از فرصت ها استفاده کرده و در نهایت با پیروزی از زمین خارج شدیم و به چیزی که حقمان بود رسیدیم.

وی افزود: ما 5-6 بازی در حالی مساوی کردیم که حقمان برد بود و این موضوع روی تیم فشار ایجاد کرده بود و بچه ها استرس گرفته بودند. در این بازی هم دقیقه 89-90 بود که داور پنالتی گرفت و گل مساوی را خوردیم ولی خدا را شکر فشار را حفظ کردیم و توانستیم در ثانیه‌های پایانی گل برتری را بزنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

بازیکن با تجربه سایپا در مورد پاس گلش در این بازی هم گفت: لطف خدا بود و زحمت بچه ها که به نتیجه رسید. من در این بازی چند ارسال دیگر هم داشتم و در بازی‌های قبلی هم که حضور داشتم نگاه کنید در هر بازی 2-3 ارسال این شکلی داشتم که با بدشانسی توپ ها تبدیل به گل نمی‌شد ولی خدا را شکر در این بازی گل شد و توانستیم نتیجه بگیریم.

ماهینی در مورد وضعیت خودش و آمادگی این روزهایش در ترکیب تیم عنوان کرد: من 2 هفته مصدوم بودم و فقط 8 روز فیزیوتراپی داشتم و نتوانستم تمرین کنم و این هفته با نظر ابراهیم صادقی و پیروز قربانی فشار تمریناتم را کم کردم تا درد پایم بخوابد و این بازی را حضور داشتم و در این بازی صد در صد خودم نبودم و 40-50 درصد آمادگی بدنی داشتم ولی خدا را شکر با تلاش کادر پزشکی به بازی رسیدم و خدا را شکر روز به روز و بازی به بازی عملکردم بهتر می‌شود و امیدوارم بتوانم برای سایپا مثمر ثمر باشم.

وی در مورد انگیزه عجیب و غریبش در این شرایط و سن و سال که با انگیزه‌تر از بازیکنان جوان و تازه وارد تیمش است هم گفت: من همیشه انگیزه بالایی داشتم و شور و اشتیاق بالایی داشتم و چه در سال های جوانی ابتدای فوتبالم چه الان که راحت تر می‌توانم خودم را کنترل کنم. برای من همیشه هر بازی حکم یک فینال و یک نبرد مرگ و زندگی را دارد و مهم نیست جلوی چه تیمی بازی می‌کنم و همیشه به دنبال پیروزی هستم و این را هم سعی می‌کنم به بچه‌های جوان‌تر منتقل کنم. این هفته یک جلسه با بچه ها داشتیم و صحبت کردیم و خدا را شکر که نتیجه خوبی گرفتیم.

مدافع راست سایپا در مورد برتری این تیم پس از تساوی‌های پر تعداد هم خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم 6-7 تا مساوی داشتیم که به نظرم 3 تای آن را باید می‌باختیم و 4 تایش را می‌بردیم ولی متاسفانه همانطور که گفتم شانس با ما یار نبود و موقعیت‌‌های خوبی می‌ساختیم روی دروازه حریفان. هرکس بازی‌های مارا نگاه کند تایید می‌کند که بازی خوبی انجام می‌دهیم ولی در زدن ضربات آخر بی دقت هستیم و این موضوع را سعی می‌کنیم با تمرین حل کنیم و فکر می‌کنم داریم بهتر می‌شویم ولی هنوز به نقطه آرمانی نرسیدیم و به مرور بهتر می‌شویم و امیدوارم ادامه دار باشد.

ماهینی در مورد گل ثانیه‌های پایانی بازی هم عنوان کرد: این گل‌ها چه زده باشیم چه خورده باشیم در ثانیه‌های پایانی زیاد تجربه کردم و غریبه نیستم ولی باز هم خدا را شکر می‌کنم توانستیم ببریم. فکر می‌کنم خدا خواست ما را امتحان کند و واکنش ما را به گل مساوی ببیند و خدا را شکر عقب ننشستیم و تلاش کردیم و به حقمان رسیدیم. فکر می‌کنم خدا می‌خواست یک حال بهتری نسبت به یک هیچ به ما بدهد و در پایان بازی بچه ها خیلی خوشحال بودند و شرایط خیلی بهتر از این بود که بازی یک هیچ می‌شد.

وی در پایان در مورد وضعیت ذوب آهن که تیم سابقش است هم توضیح داد: من تمام تیم‌های سابقم را از صمیم قلب دوست دارم. چه ایرانجوان بوشهر، چه استقلال اهواز، ذوب آهن، ملوان، نساجی و پرسپولیس که جای خودش را دارد. ذوب آهن واقعاً حیف است و ما سال‌های خوبی در ذوب آهن داشتیم و با این تیم همیشه مدعی بودیم و به فینال آسیا رسیدیم و الان که این تیم را در این وضعیت می‌بینم دلم می‌سوزد چون مجموعه خوبی است و امکانات خوبی دارد و هواداران خوب دارد و امیدوارم هرچه زودتر برگردد به روزهایی که برای قهرمانی می‌جنگید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز