خبرگزاری کار ایران

هواداران رئال مادرید: زمان خداحافظی زیدان فرا رسیده است!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۲۷۱

نظرسنجی مارکا نشان می‌دهد طرفداران رئال مادرید درخواست پایان همکاری سرمربی فرانسوی را دارند.

به گزارش ایلنا، در یک نظرسنجی از نشریه مارکا که پس از حذف رئال مادرید از رقابت‌های سوپرکاپ انجام شد، هواداران معتقدند که زین الدین زیدان می‌توانست کارهای بیشتری را با تیمی که در اختیار دارد، انجام دهد.

تمام اتهامات به سوی زیدان منعطف نشده بود، زیرا محدودیت‌های موجود در ترکیب رئال مادرید نیز باعث نگرانی شده بود. از هواداران پرسیده شد که علت اصلی حذف سوپرکاپ چیست  و این تقریباً یک اختلاف سه طرفه بود چرا که 25 درصد از طرفداران سطح تیم، 28 درصد تغییرات ایجاد شده توسط زیدان و 30 درصد هم عملکرد ضعیف بازیکنان را عنوان کردند.

در سوال دوم که پرسیده شد چه کسی بازنده این مسابقه است از بین زیدان، واسکز، هازارد، لوکاس، مندی و نینگونو، "برنده" مشخص بود زیرا 53 درصد آرا را زیدان به دست آورد.

در سوال سوم اینطور پرسیده شد که کدام یک از بازیکنان باید در ترکیب حضور می‌داشت که درصد قابل توجهی مارتین اودگارد را غایب بزرگ نامیدند در حالیکه عده زیادی هم از تصمیمات زیدان برای انتخاب نفرات اصلی رضایت داشتند.

در سوال چهارم نارضایتی طرفداران به صورت علنی مشخص شد چرا که 72 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند زمان حضور زیدان روی نیمکت رئال به پایان رسیده است. نتیجه گیری قابل توجه دیگر این نظرسنجی این بود که 56 درصد از هواداران معتقدند که وضعیت قرارداد سرخیو راموس بر عملکرد تیم تأثیر می‌گذارد و بعد از زیدان، 23 درصد از هواداران معتقدند که ادن هازارد از این نابسامانی بدتر بیرون آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز