خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: خیلی عالی نیستیم ولی باید با کادرفنی محترمانه برخورد کرد / باشگاه باید درباره میلیچ پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۰۹۰

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت تیم پس از دربی و همینطور رفتار هروویه میلیچ صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی پاشازاده درخصوص انتقادات از محمود فکری پس از بازی شهرآورد گفت: باید دید انتقادات چگونه مطرح می‌شود. برخی اوقات آدم‌هایی هستند که سوقصد دارند و صحبت‌هایشان از روی دلسوزی نیست. بله قبول دارم که در دربی عالی نبودیم و حساب کار با سه امتیاز به نفع استقلال نشد ولی بعضی صحبت‌ها بی انصافی است.

او ادامه داد: این بازی نکات زیادی داشت که همه آن را دیدند و مطمئنا کادرفنی از آنها درس می‌گیرند تا در آینده دیگر دچار مشکل در مسابقات بزرگ نشوند و همینطور بازیکنان هم استرس نداشته باشند. می‌گویم انتقادات وارد است چون در برخی از بازی‌ها چشم‌نواز بازی نکردیم و خیلی عالی نیستیم اما دو امتیاز با صدر جدول فاصله داریم پس تیم بد عمل نکرده و باید با کادرفنی محترمانه برخورد کرد.

بعد از دربی انتقادات به دلیل خروج میلیچ از ایران افزایش داشت. پاشازاده در این خصوص اضافه کرد: باشگاه چرا پول میلیچ را نداده تا او نیمکت نشینی را بهانه کند و بخواهد از ایران برود؟ فقط پول گرفتن باید حرفه‌ای باشد؟ او بازیکنی خوبی است و مشکلی از این نظر نیست اما او به عنوان بازیکن حرفه‌ای نمی‌داند که باید به نظر کادرفنی احترام گذاشته شود؟ باشگاه باید در این باره پاسخگو باشد، چون هیچکس با نیمکت نشینی نمی‌تواند بهانه به دست بیاورد و ایران را ترک کند در حالیکه میلیچ از اول فصل هم نیمکت نشین نبوده و فقط چند بازی روی نیمکت بود.

همچنان از کادرفنی فکری انتقاد می‌شود، پیشکسوت استقلال در این خصوص نیز عنوان کرد: دو مربی جوان و دو مربی باسابقه در کنار فکری هستند. مشخص نیست چرا هر اتفاقی می‌افتد به کادر فکری هجمه وارد می‌کنند! یک کادر کاملا استقلالی روی کار هستند که قبلاً خیلی کمتر شاهد آن بودیم. دستیاران مطمئنا بر اساس دستورات فکری عمل می‌کنند و اگر کارایی خاصی نداشته باشند، فکری در این باره تصمیم گیری خواهد کرد پس صحبت‌های بیهوده در این خصوص فایده ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز