خبرگزاری کار ایران

بسکتبال؛ شهرداری گرگان بدون باخت باقی ماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۸۰۰

شاگردان شاهین طبع با پیروزی مقابل نماینده خوزستان به روند صدرنشینی خود تداوم بخشیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  در چارچوب بازیهای گروه الف لیگ برتر بسکتبال  امروز (پنج‌شنبه) ۲۵ دی ۱۳۹۹ ، شهرداری گرگان مقابل خانه بسکتبال خوزستان قرار گرفت.

شاگردان شاهین طبع در مصافی نه چندان سخت  با حساب ۷۹ - ۵۵  نماینده خوزستان را شکست دادند و با کسب ۹ پیروزی متوالی روند صدرنشینی خود در گروه الف را تداوم بخشیدند.

نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۷ - ۱۰ گرگان

کوارتر دوم: ۲۱ - ۱۲ گرگان

کوارتر سوم: ۱۵ - ۱۵ مساوی

کوارتر چهارم: ۲۶ - ۱۸ گرگان

در این بازی نوید رضایی‌فر گارد تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۴ ریباند و یک پاس گل تاثیرگذاری ۲۲ را ثبت کرد و بهترین بازیکن زمین شد.

همچنین در دیگر بازی امروز هم تیم پالایش نفت آبادان موفق شد در دیداری راحت با نتیجه ۶۶ - ۴۸ تیم صنعت مس رفسنجان را شکست دهد تا بعد از شهرداری گرگان رتبه دوم‌ جدول‌ گروه الف را حفظ کند.

نتایج کوارترهای این بازی:

کوارتر اول: ۱۲ - ۸ نفت

کوارتر دوم: ۱۲ - ۱۹ مس

کوارتر سوم: ۱۶ - ۱۰ نفت

کوارتر چهارم: ۲۶ - ۱۱ نفت

در پایان این بازی، محمد حسن‌زاده ملی‌پوش و بازیکن پست چهار تیم نفت موفق شد با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۵ پاس گل دبل‌دبل کرده و با تاثیرگذاری ۳۲ بهترین بازیکن زمین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز