خبرگزاری کار ایران

حسینی: برای شکست نساجی همدل هستیم/ شناخت خوبی از حریف داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۷۹۳

مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: کادرفنی تیم، نساجی را به خوبی برایمان آنالیز کرده است و برای بازی مقابل این تیم آماده‌ایم.

سید محمد حسینی مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص آخرین شرایط این تیم گفت: شرایط بسیار خوبی را در هفته گذشته سپری کردیم. به خوبی خود را از لحاظ روحی و روانی ریکاوری کردیم و برای بازی مقابل نساجی آماده هستیم.

وی درخصوص بازی فردا (جمعه) مقابل نساجی مازندران نیز گفت: نساجی یکی از تیم‌های خوب امسال است. آنها حریف دست و پا بسته‌ای نیستند و فوتبال را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند. در طول هفته گذشته به خوبی این تیم را آنالیز کرده‌ایم و تمامی نقاط ضعف و قدرت نساجی را بررسی کردیم. نسبت به حریف شناخت خوبی داریم و آماده‌ایم تا با دست پر به تبریز برگردیم.

حسینی در پاسخ به این سئوال که آیا از داوری‌ها تا بدین جای کار رضایت داشته یا خیر گفت: تیم ماشین سازی یکی از تیم‌هایی است که از داوری در این فصل لطمه خورده است. گرچه احترام خاصی نسبت به داوران قائل هستیم، اما انتظار ما این است تا عدالت را در زمین اجرا کنند. ما چیز زیادی نمی‌خواهیم همینکه سوت اشتباه زده نشود، بزرگترین لطف به تیم ما است.

مدافع ماشین سازی در خاتمه با اشاره بازی با نساجی اظهار داشت: جایگاه ماشین سازی اینجای جدول نیست و برای آنکه به ناکامی‌های خود پایان دهیم، نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داریم. آمده‌ایم تا با دست پر برگردیم و با درایت کادرفنی و همت بازیکنان، به این مهم دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز