خبرگزاری کار ایران

حمید عبداللهی: مقابل گل گهر با انگیزه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۷۸۴

حمید عبداللهی در کنفرانس خبری حاضر شد.

به گزارش ایلنا، حمید عبداللهی در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: بعد از چند بازی فشرده ای که انجام دادیم، الان در شرایطی هستیم که از نظر روحی روانی وضعیت خوبی داریم. چیزی که ما را به چالش کشانده، عدم زمان لازم برای تمرینات تاکتیکی یا افزایش تمرینات تیمی است و تیم هایی که هر 4 یا 5 روز بازی می کنند، این مشکل را دارند. تلاش کرده ایم در مدت زمانی که برای تمرین در اختیار داریم، به صورت تئوری استفاده کنیم. سعی کرده ایم وضعیت تیم را از لحاظ فنی، فیزیکی و روحی و روانی بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: تا جایی موفق بوده ایم و بازی هایمان نیز با تیم های قدرتمندی بوده است. وقتی بازی ها هر 4 یا 5 روز برگزار می شود، باعث می شود مشکلاتی پیش بیاید که از شرایط پیروزی دور باشیم اما برای فردا کاملا از هر نظر آماده ایم و بازیکنانمان با تمام وجود یک بازی خوبی را برابر گل گهر سیرجان انجام می دهند و امیدوارم این بار پیروزی برای ما باشد.

مربی آلومینیوم درباره میزان امیدواری او برای کسب امتیاز در این بازی سخت پاسخ داد: گل گهر تیم پرمهره ای است و آقای قلعه نویی مربی این تیم است که نیازی به تعریف و تمجید ندارد و یکی از مربیان بزرگ ایران است. تیم بزرگ با کادرفنی بسیار قابل احترامی است و نتایج این تیم خوب بوده است. از طرف کادرفنی، آقای خطیبی و به پشتوانه بازیکنانمان می گویم که برای کسب 3 امتیاز به میدان می رویم و با توکل به خدا امیدوارم همه اتفاقات به سود تیم ما رقم بخورد.

وی درباره دوری 16 روزه گل گهر از رقابت ها و تأثیر آن بر بازی فردا گفت: نوع فوتبال گل گهر مشخص است و ما می دانیم که توانایی آنها چقدر است. آقای قلعه نویی یک فلسفه فکری دارند و آن را در این تیم به نحو احسن انجام می دهند. با توجه به اطلاعاتی که از گل گهر داریم و توانایی هایی که در تیم خودمان می بینیم، هیچ تیمی جلوی ما روز راحتی نخواهد داشت. اینکه اتفاقات فوتبالی چه جوری برای ما رقم خواهد خورد، مشخص می کند کدام تیم برنده می شود ولی بچه های ما انگیزه لازم را برای پیروزی دارند و این انگیزه را از سرمربی تیم گرفته اند و مطمئن باشید با تمام وجود آماده نبرد خوبی هستیم.

مربی آلومینیوم درباره غایبین این تیم در بازی فردا گفت: بازیکن محرومی نداریم و تنها ربیع خواه بازیکن مصدوم ماست. سایر بازیکنان مصدوم رفته رفته به تیم اضافه می شوند ولی اینکه چه زمانی برای تیم به میدان بروند، مسئله ای است که کادرپزشکی و سرمربی تیم در مورد آن تصمیم گیری می کنند.

آلومینیوم در بازی گذشته مقابل ذوب آهن در نیمه نخست دست به دو تعویض اجباری زد. عبداللهی درباره اینکه این اتفاق دیگر برای آلومینیوم رخ ندهد و نظم دفاعی تیم به هم نخورد چه تدابیری دارند، پاسخ داد: در بازی قبل نزدیک به 35 دقیقه از بازی را مالک توپ و میدان بودیم. ما یک بازی مالکانه را انجام دادیم که آقای خطیبی قبلا قول آن را داده بود.

وی گفت: آن دو تعویض اجباری باعث شد ریتم بازی ما به هم بخورد. از شروع نیمه دوم حدود 20 دقیقه روند بازی دست ما نبود. خوشبختانه با صحبت هایی که آقای خطیبی انجام دادند و با پلن ها و جابجایی هایی که اعمال کردند، توانستیم در 15 دقیقه پایانی فشار بیاوریم و علاوه بر گلی که به ثمر رساندیم، چند موقعیت را از دست دادیم. اتفاقات فوتبالی نظیر این می تواند ریتم تیم نوپایی مانند ما را به هم بزند. امیدوارم این اتفاق دیگر برای ما رخ ندهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز