خبرگزاری کار ایران

کنعانی زادگان: استقلالی‌ها هنوز هم باورشان نمی‌شود که دربی را مساوی کرده‌اند/ بعضی ها اسم پیروزی را می‌آورند که آدم خنده اش می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۳۱۵

مدافع پرسپولیس در مورد دربی پایتخت و اظهارات بازیکنان استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، دربی 94 یک شهرآورد جذاب بود که شاید کمترین هواداری فکر می‌کرد چنین مسابقه‌ای را ببیند. مسابقه‌ای که گل استقلال در  همان ثانیه‌های ابتدایی به پرسپولیس زد همه معادلات و برنامه ریزی دو سرمربی را برهم زد. با این حال شاگردان گل محمدی بلافاصله بعد از گل نخست فشار خودشان را برای جبران این گل روی دروازه استقلال زیاد کردند تا در نهایت از ضعف شاگردان فکری در خط دفاعی بهره برده شده و با 2 گل از حریف پیش بیفتند. بردی که در آخرین دقایق با درخشش مهدی قایدی و گلی که به ثمر رساند به تساوی عوض شد تا انتقادهای زیادی را به گل محمدی بابت این مساله شاهد باشیم. در این مسابقه پرسپولیس می‌توانست با فرصت‌های زیادی که در نیمه دوم داشت با یک اختلاف فاحش استقلال را ببرد اما موقعیت هایی که ا حمد نوراللهی و یکی، دو بازیکن دیگر خراب کردند این فرصت را از یحیی برای یک فرار از بحران با یک برد تاریخی گرفت. محمدحسین کنعانی زادگان با این حال معتقد است این پرسپولیس همچنان قدرتمندترین تیم لیگ برتر بوده و یکی از مدعیان اصلی و کسب پنجمین عنوان متوالی قهرمانی است.

دربی 94 عجب مسابقه‌ای بود. اول بازی گل خوردید و جبران کردید و در یک قدمی برد در آخرین دقایق گل خوردید و بازی مساوی شد.

بازی خوبی بود و در این مسابقه همه دیدند که حریف ما حرفی برای گفتن نداشت. واقعا این شانس را داشتیم که با اختلاف 3 تا 4 گل بازی را ببریم و اما متاسفانه در دقیقه 93 برد را با تساوی عوض کردیم. فرصت خوبی را از دست دادیم و شرمنده هواداران شدیم.

فوتبال خوبی همه ارائه دادید؟

واقعا همین طور است و همه به این مساله اشاره داشتند که چه فوتبال زیبایی را پرسپولیس ارائه کرد تا نشان دهد بی جهت در این 4، 5 سال اخیر بهترین تیم ایران نبوده است. یک بازی یکطرفه را انجام می‌دادیم و حیف شد که نشد تاریخ ساز شویم.

بعد از گل که در شصت و هفتمین ثانیه بازی به ثمر رسید چقدر امیدوار به جبران بودید. آنهم در شرایطی که کاملا دو تیم گیج شده بودند و برنامه‌های درستی برای آن دقایق ابتدایی نداشتند.

دقیقا روی یک اتفاق بود و یک دفعه دروازه خودمان را در همان ابتدای بازی باز شده دیدیم. اما نکته مهم بازگشت پرقدرت پرسپولیس بود و گل ابتدای بازی استقلال به نوعی به ضررشان شد. حیف شد که با اختلاف آن‌ها را نبردیم و با هدر رفتن موقعیت‌ها مثل دو بازی قبلی شدیم که با تساوی کار را تمام کردیم. با این حال همچنان نشان دادیم چه تیم قدرتمندی امسال داریم و تنها تیمی در لیگ هستیم که باختی را تا به اینجا تجربه نکرده است.

خود استقلالی‌ها هم بعد از بازی خوب پرسپولیس در نیمه دوم که این همه موقعیت گل را خراب کرد بعد از گل دوم فکرش را نمی‌کرد بتواند بازی را جبران کنند.

واقعا باورشان نمی‌شد که بتوانند با آن بازی خوبی که ما داشتیم کار را به تساوی بکشانند و بعد از گلی هم که زدند بیشتر از ما در شوک بودند و هنوز هم در شوک هستند. دیدید که بعد از این کار هم یکسری صحبت‌ها انجام شد که یکسری اسم پیروزی را آوردند که آدم خنده اش می‌گیرد. اگر بنا به دربی باشد باید این مسابقه را به جدال پرسپولیس و پاس نسبت بدهیم. یعنی در سال هایی که حریف ما در دربی در لیگ، دو و سه کار می‌کرد. این نشان از بزرگی پرسپولیس است و با این بازی خوبی که در دربی داشتیم نشان دادیم بهترین تیم ایران هستیم.

بااین تفاسیر پس هواداران خیلی می‌توانند به پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس امیدوار باشند.

صددرصد! ما 3 بازی عقب افتاده داریم که می‌توانیم با تعداد گل بالا با قدرتی که از خودمان نشان دادیم در این مسابقات نتیجه بگیریم. با دو برد به 18 امتیاز می‌رسیم و تا دوم و سوم جدول بالا می‌آییم و به صدر بازخواهیم گشت. ما می‌دانیم هواداران فکرشان قهرمانی است و شک نکنند برای این اتفاق تلاش می‌کنیم. خیلی اتفاقات سر تیم ما می‌آورند و ما را خیلی اذیت می‌کنند اما همچنان با قدرت بهترین هستیم و با اقتدار پیش می‌رویم.

به اتفاقات و اذیت‌ها اشاره کردی. این حرف‌ها را یحیی هم زد و اعلام کرد که یکسری نمی‌خواهند پرسپولیس موفق باشد. نظرت در مورد این صحبت‌های سرمربی پرسپولیس چیست؟

دوست ندارم در مورد مسائل مدیریتی باشگاه صحبت کنم اما آقا یحیی درست می‌گوید. واقعا پرسپولیس را اذیت می‌کنند ولی با آمدن آقای سمیعی شرایط بهتر شده است. آقایحیی حرف‌های لازم را زد و یکسری مسائل باید حل شود تا دوباره بتوانیم به روندی که در این چند سال داشتیم با قدرت ادامه دهیم.

بعد از بازی خیلی‌ها از نوراللهی بابت از دست دادن موقعیت‌ها انتقاد کردند. در این مورد چه صحبتی داری؟

احمد بازیکن بسیار خوب و زحمت‌کشی است که در گذشته برای پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام داده و گل‌های حساسی هم زده است. به هر حال برای هر بازیکنی ممکن است این اتفاق رخ دهد که موقعیت گل را از دست بدهد. نوراللهی یکی از بهترین بازیکنان ما در این بازی بود. همه ما در پرسپولیس پشت هم هستیم و در برد و باخت به یک اندازه نقش داریم. ما هیچ وقت پشت هم را خالی نمی‌کنیم.

قبول داری پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان از لحاظ روحی اُفت کرده است؟

ما دوست داشتیم در این جام قهرمان شویم و طبیعتاً از دست دادن قهرمانی ناراحت‌کننده بود. خدا را شکر که با تلاش کادر فنی حالا روحیه خوبی داریم و از لحاظ فنی هم نشان دادیم که چه تیم شایسته‌ای هستیم. ما می‌جنگیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

 

 

منبع: گل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز