خبرگزاری کار ایران

با وجود تهدید یحیی‌ گل‌محمدی؛

رسول پناه در سمت خودش باقی می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۲۹۲

وزارت ورزش برنامه‌ای برای برکناری رئیس هیات مدیره پرسپولیس ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی رسول پناه، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و سرپرست سابق این باشگاه که دوران پر حاشیه‌ای تا کنون در جمع سرخپوشان داشته و در چند مقطع اعتراضات زیادی علیه او صورت گرفته است مورد حمایت وزیر ورزش و جوانان است، در دو روز اخیر بار دیگر نامش سر زبان‌ها افتاده است.

بعد از شهرآورد پایتخت بود که یحیی گل‌محمدی در نشست خبری عنوان کرد مشکلات تیم به خاطر حضور رسول پناه در این باشگاه است و به وزیر ورزش 2 روز زمان داد تا او را از سمتش برکنار کند و در غیر این صورت تصمیمات دیگری خواهد گرفت.

با وجود تهدید تلویحی گل‌محمدی به استعفا و جو منفی شدیدی که پس از این صحبت‌ها از سوی هواداران پرسپولیس علیه رسول پناه گرفته شد، پیگیری‌ها نشان می‌دهد او در سمت خودش باقی خواهد ماند.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده از وزارت ورزش مشخص شد این وزارتخانه تصمیمی برای تغییر در هیات مدیره پرسپولیس در این مقطع ندارد و رسول پناه در سمتش می‌ماند.

باید دید یحیی گل‌محمدی نسبت به این موضوع چه واکنشی نشان خواهد داد و اینکه تغییراتی را در پرسپولیس نسبت به این اتفاق شاهد خواهیم بود یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز