خبرگزاری کار ایران

سعید فایقی: این فدراسیون فوتبال به جادوگر و موشک نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۸۹۷

حضور دو چهره مطرح فوتبالی در فدراسیون می تواند نویدبخش روزهای خوب باشد.

به گزارش ایلنا، انتخابات فدراسیون فوتبال با توجه به حضور جادوگر و موشک بسیار شبیه انتخابات فدراسیون کشتی در سال‌های ۷۸ و ۷۹ است. در آن سال حضور امیررضا خادم تمام معادلات را به هم زده بود و جو بسیار سنگینی ایجاد شده بود. مدیریت انتخابات سختی خاصی پیدا کرده بود. متأسفانه علیرغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفت تا انتخابات در یک فضای آرام و بدون دردسر صورت پذیرد، انتخابات به تعویق افتاد. این حقیر نتوانستم وظیفه خود را بخوبی انجام دهم و برای اولین بار در طول مدیریت خود دچار عصبیت گشتم. در دور بعد آقای امیررضا خادم با اکثریت مطلق آرا به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد و جناب عفراتی هم در کسوت نایب رئیس اعتماد مجمع را کسب کرد.

به اعتقاد اینجانب دوره مدیریت جناب امیر خادم در فدراسیون کشتی یکی از موفق‌ترین دوران‌هاست. البته قبول بفرمایید مدیریت کردن بعد از دوران مدیریت مقتدر جناب مهندس ترکان و استاد طالقانی که در همه رده‌ها قهرمانی جهان را به دست آورده بودند و کشتی ایران به لحاظ رنکینگ بین‌المللی در اوج خود بود و رشد و توسعه مناسبی اتفاق افتاده بود و رونق در سراسر کشور وجود داشت بسیار سخت دیده می‌شد و به ترتیب امیر عزیز توانست سربلند و روسفید باشد و از رقبای خود پیشی بگیرد. تغییرات در مدیریت ارشد سازمان به عمر مدیریت موفق امیررضا خادم پایان داد اما در کارنامه فدراسیون کشتی جوانگرایی نهادینه شد و نسل جدید ارکان فدراسیون را در دست گرفتند، به طوری که هم رسول عزیز هم علیرضای توانمند توانستند سمت و سوی کشتی را در جهت نوسازی و نوگرایی هدایت کنند.

حضور علیرضا دبیر امروزه نه تنها در کشور بلکه در قاره پهناور آسیا و جهان الگویی شده در ایجاد اعتماد و اعتقاد به فکر جوان و اندیشه و عمل جوان و خدا را شکر که کشتی توانسته محیطی امن و آرام و بدون دغدغه برای قهرمانان ایجاد کند و با سرعتی مطمئنه به سمت و سوی سرمنزل مقصود حرکت کند. امید که جامعه فوتبال کشور با تأسی از جامعه کشتی انقلابی نوین ایجاد کند. جامعه ما در علی کریمی عزیز نهایت هنرمندی را تجربه کرده که او را به جادوگر ملقب کرده است و قرن بیست و یک که قرن سرعت نام گرفته با عزیزانی بسان مهدوی‌کیا می‌تواند سرعتی موشکی از خود به یادگار بگذارد. برای قرن پانزدهم هجری شمسی ترکیب جادوگر و موشک تحول‌ساز خواهد شد. همانطور که المپین‌های ما در کشتی لیاقت خود را به اثبات رساندند، قهرمان علی کریمی و پهلوان مهدی مهدوی‌کیا که تجربه مدیریتی آلمانی را هم با خود دارند، رجا واثق داریم که فوتبال ما را به درجه اعلای رشد و پیشرفت و توسعه خواهند رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز