خبرگزاری کار ایران

فکری نگفت به او احتیاج نداریم

نظری: امیدواریم میلیچ به تهران برگردد؛ او قراردادش را فسخ نکرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۶۹۲

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درخصوص مسائل پیرامون این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حجت نظری پس از برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه ای که امروز ما داشتیم پیرو تامین منابع مالی بحث هایی داشتیم و تبادل نظر شد که چطور بتوانیم درصد بیشتری را ظرف روزهای آینده به بازیکنان پرداخت کنیم. راهکارهایی را عزیزان به خصوص آقای خلیل زاده که مسئول بخش اقتصادی هیات مدیره بودند،‌پیشنهاد کردند. مجموعا بررسی هایی که داشتیم به نظرمان می رسد که ظرف روزهای باقی مانده این هفته یا هفته آینده درصد بیشتری را به بازیکنان پرداخت کنیم.

او درباره خروج میلیچ از ایران اظهار داشت: ما دیشب یعنی صبح مطلع شدیم که دیشب آقای میلیچ ایران را ترک کردند و به نظرمان می رسد که ایشان برای خروج از کشور برنامه ای داشتند چون به هر حال این امکان وجود ندارد که ظرف یکی دو ساعت بعد از دربی بلیت تهیه کنند لذا به نظرمان می رسد چه بازی می کرد یا نه قصد خروج از کشور را داشت. انصافا باشگاه تمام تلاشش را هم کرده که بخش قابل توجه از مطالبات ایشان را پرداخت کند و من با اطمینان خدمت شما عرض می کنم که مطالبات آقای میلیچ بیش از بازیکنان ایرانی ما پرداخت شده است.

او ادامه داد: نمی گویم هیچ طلبی نداشته است اما واقعا نسبت به طلب بازیکنان ایرانی کم بوده و ما هم در بخش تامین مطالبات، تامین مسکن و اقامت خانواده شان در ایران همه‌گونه همکاری را با ایشان داشتیم.

میلیچ می ‌تواند قراردادش را فسخ کند؟ نظری در این خصوص گفت: از اقدام ایشان خبر ندارم. ایشان به ما هشدار داده بود و ما بر اساس مستنداتی که داشتیم به این هشدار پاسخ دادیم. هنوز فسخی صورت نگرفته است.

او در پاسخ به این سوال که میلیچ چه مدت مطالباتش را دریافت نکرده است، گفت: فکر می کنم حدود دو ماه باشد. دو ماه طلب نسبت به طلب بازیکنان ایرانی خیلی عدد کمتری است. ایشان هنوز فسخ نکرده‌اند. فسخ تشریفاتی دارد که بخش اولش هشدار بوده و ما هم به آن هشدار پاسخ دادیم.

آقای فکری علاقه دارند با میلیچ ادامه همکاری بدهند؟ نظری در این باره گفت: آقای میلیچ، دیروز در لیست 20 نفره آقای فکری بود و وقتی ایشان در لیست بوده پس به این معنی نیست که سرمربی تمایل ندارد از او استفاده کند. به هر دلیل ممکن است در مسابقات گذشته سرمربی صلاح ندیده از ایشان استفاده کند.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه در واکنش به اینکه با سفر میلیچ بحث شایعه دوپینگ او قوت می‌گیرد، گفت: اجازه بدهید من درباره دوپینگ صحبت نکنم. چون هیچ تستی از کسی گرفته نشده است.

نظری در پاسخ به پرداختی اسپانسر توضیح داد: ما پیشتر در این خصوص صحبت کردیم. متاسفانه به قدری بدهی روی دست باشگاه مانده که عمده پول دریافتی از کارگزار را به عنوان بدهی باشگاه پرداخت کردیم. همچنان هم باید این را با تاسف عرض کنم بدهی ما تمام نشده و بدهی های پیشین روی دست باشگاه قرار دارد و برای تسویه تمام بدهی ها نیاز به منابع بیشتر داریم. البته تلاش می کنیم با تامین منابع هم بدهی را پرداخت کنیم و هم درصد معوقه بازیکنان را پرداخت کنیم.

او درخصوص اینکه احتمال جدایی شیخ دیاباته هم وجود دارد، گفت: در مورد آقای دیاباته به نظر نمی رسد شرایط مشابه باشد چون چیزی که آقای میلیچ به عنوان بهانه خروج مطرح کردند عدم بازی کردن بوده اما آقای دیاباته به هر حال بعد از مصدومیت بازی می کنند و در دو بازی اخیر بازی کردند. ما همچنان در تلاش هستیم پرداختی را انجام بدهیم و در این باره مشکلی وجود نداشته باشد. 

حجت نظری در واکنش به صحبت های وریا غفوری گفت: ما طبیعتا تلاش می کنیم که قراردادها را هم پرداخت کنیم و این عرف در فوتبال ماست که همیشه برای بردهای حساس باشگاه ها پاداش در نظر می گیرند. ممکن است این عدد در هر باشگاه متفاوت باشد، طبیعی است بعد از اینکه نتیجه مطلوب کسب نمی شود افراد تلاش می کنند که صحبت هایی را مطرح کنند و از آن بار روانی کاسته شود. همه ما دیشب ناراحت بودیم و طبیعی است و وقتی از بازیکن سوال شود بازیکن صحبت های این‌چنینی داشته باشد.

سرنوشت پاداش 500 میلیون تومانی چه می شود؟ نظری گفت: این خیلی واضح است که چه می شود. مثلا پولی در جیب شماست و می گویید اگر کاری را انجام بدهم به من پول می دهید اما وقتی کاری انجام نمی دهم پس پولی به من نمی دهید. پاداش بنا بود در ازای برد پرداخت شود و آن هم کاملا شخصی بود. پس طبیعی است که وقتی بردی صورت نگرفت، پاداش هم پرداخت نمی شود.

فکری به باشگاه اعلام کرده که میلیچ را نمی خواهد. عضو هیات مدیره در این باره هم بیان داشت: خیر.

بازیکنان اعلام کردند باشگاه تیم را رها کرده و اظهارات عبدیان حاشیه ساز شد. نظری به این سوال پاسخ داد: اینکه هیات مدیره و مدیران بازیکنان را رها کرده باشند بحث کم لطفی است چون انصافا در چند ماه اخیر آنقدر با مشکلات متفاوت مواجه بودیم که به هر حال باید تلاش می کردیم که رفع شود. بالاخره ما با یک بدهی سنگین برای تسویه حساب با آقای شفر و پاختاکور و چند بدهی دیگر داشتیم که اگر پرداخت نمی شد نمی توانستیم پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنیم و بازیکنان جدیدی را که جذب کردیم را استفاده کنیم. حتی نمی توانستیم مجوز حرفه ای دریافت کنیم که البته در شرف اخذ است و کاری نمانده که خود AFC مجوز را صادر کند. 

او ادامه داد: بسیاری اتفاقات دیگر رقم خورده و از این نظر کم لطفی می گوییم که حاصل کم کاری ما نیست و خیلی از این مشکلات میراثی است که به ما رسیده و باید تلاش کنیم هم وضع موجود را حفظ کنیم و هم به نوعی بدهی های گذشته را پوشش بدهیم. در این وضعیت تلاش کردیم درصدی از مطالبات را پرداخت کنیم. هیچ بازیکنی کمتر از 10 درصد دریافتی نداشته و بعضی بازیکنان حتی دریافتی به 30 یا بیشتر می رسند. بعضی از بازیکنان در همین فصل حتی بیشتر از 30 درصد گرفتند. تفاوت هایی بالاخره در بعضی پرداخت ها وجود داشته که اجازه بدهید درباره آن صحبت نکنم.

نظری افزود: همه ما می دانیم که دربی از جهات مختلف بسیار بازی مهمی است حتی اگر ما سال های قبلی داشتیم بازیکنی شاید آنچنان هم مطالبات نمی گرفته اما در مسابقه آنچنان باتعصب بازی می کرد که بالاخره این موضوع غیرقابل انکار است. در مورد نتیجه دربی توجیه عدم دریافت مطالبات شاید خیلی توجیه خوبی نباشد با وجود اینکه این طلب از سوی بازیکنان وجود دارد و ما هم قطعا مکلف هستیم که این پول را پرداخت کنیم. از این به بعد هم با وجود اینکه اگر نتوانستیم درصد بیشتری بپردازیم اما با وجود این تلاش خواهیم کرد که تامین منابع مالی را بیشتر کنیم.

عضو هیات مدیره درباره عدم رضایت عبدیان از نتیجه مسابقه گفت: من چنین جمله ای را از ایشان نشنیدم. به نظرم جمله ای که ایشان گفتند اینطور نبود. خبرنگار از ایشان سوال کردند که از بازی راضی هستند و در مورد بازی نظرشان را گفتند. شما از هر هواداری سوال کنید اینگونه به شما جواب می دهد.

"کادرفنی اعتقاد داشتند یک پنالتی گرفته نشد" نظری در پاسخ به این سوال گفت: خدمت شما عرض کنم که من کارشناس داوری نیستم اما به عنوان یک هوادار وقتی به آن صحنه نگاه می کنم همانطور که آقای کریمی هم در صحبت هایشان گفتند، زمانی در مورد بازی های خارجی شاید نظر متفاوت داشته و کارشناسان همین صحنه را هند بگویند اما بالاخره وقتی بازی داخلی می شود و طرف مقابل یک تیم مشخص است احتمالا قضاوت ها به قدری متفاوت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز