خبرگزاری کار ایران

آنالیز عملکرد گلزنان سرخابی در دبی 94

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۵۲۲

بازی روز گذشته 4 گل داشت که توسط مهاجمان دو تیم به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته دربی 94 پایتخت برگزار شد و دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند. 4 گل این بازی توسط دو مهاجم از هر دو تیم به ثمر رسید و به این بهانه به بررسی عملکرد این 4 نفر می‌پردازیم.

آنالیز عملکرد گلزنان سرخابی در دبی 94

دو گل استقلال را ارسلان مطهری و مهدی قایدی به ثمر رساندند. مطهری با وجود گل زود هنگامش در طول بازی عملکرد خوبی نداشت و  موفق به دریبل زنی در بازی نشد. تنها دو شوت داشت و فقط در 57 درصد نبردهای هوایی موفق بود. پاس کلیدی نداشت و 3 بار هم از حریف خطا گرفت و بر اساس نمرات یازده ضعیف‌ترین عملکرد را بین 4 گلزن بازی داشت.

نفر بعدی وحید امیری بود که گل دوم تیمش را به ثمر رساند. او تنها یک شوت به ثمر رساند که وارد دروازه استقلال شد و یک بار هم دریبل زنی کرد. دو سانتر داشت و 3 عملکرد دفاعی از جلوی میدان به ثمر رساند و نمره 7.5 متریکا عملکرد متوسطی نسبت به یک گلزن برای او محسوب می‌شود.

مهدی عبدی، گلزن جوان پرسپولیس هم 2 شوت داشت که یکی از آنها به تور دروازه چسبید. 3 دریبل در این بازی زد که استفاده او از تکنیک بالایش بود و 2 پاس کلیدی هم داد که آمار خوبی برایش محسوب می‌شود. عبدی در نبردهای هوایی موفع نبود و فقط 29 درصد برتری داشت که به خاطر عملکرد خوب مرادمند روی توپ های هوایی است.

بهترین بازیکن این جمع مهدی قایدی است. 2 شوت او یک گل برای تیمش به همراه داشت و 4 دریبل موفق هم داشت که بهترین آمار در بازی روز گذشته است. 2 بار حریف را مجبور به خطا کرد و 4 عملکرد دفاعی موفق داشت و نمره خیلی خوب 8.5 برایش در نظر گرفته شد که بهترین بازیکن تیمش و دومین بازیکن بازی بعد از پهلوان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز