خبرگزاری کار ایران

ادامه دعوای داخلی در پرسپولیس؛ سایت باشگاه صحبت های گل‌محمدی را پوشش نداد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۳۲۸

سایت باشگاه پرسپولیس صحبت های سرمربی تیم را که علیه عضو هیات مدیره بود پوشش نداد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال در دربی 94 در حالیکه فاصله ای تا پیروزی نداشت و عملکرد خوبی هم به نمایش گذاشته بود با گل ثانیه های پایانی مهدی قایدی تن به تساوی 2-2 داد.

بعد از این بازی بود که یحیی گل محمدی بیشتر از مسائل فنی مربوط به مسابقه موارد دیگری را مطرح کرد و مواضع تندی علیه مدیرعامل سابق این باشگاه، مهدی رسول پناه گرفت و به تداوم حضور او در هیات مدیره به شدت اعتراض کرد.

گل محمدی حرف های تندی علیه رسول پناه بر زبان آورد و او را مقصر تضعیف شدن این تیم و کوچ ستاره ها در نقل و انتقالات دانست و اعلام کرد اگر تا 2 روز آینده او همچنان در هیات مدیره باشگاه باشد تصمیماتی خواهد گرفت.

این مصاحبه برخلاف معمول در سایت باشگاه پرسپولیس پوشش داده نشد تا به نوعی پرده دیگری از اختلافات داخلی در این باشگاه برداشته شود و مشخص است که روابط در این باشگاه همانقدر که از بیرون به نظر میرسد تیره و تار است.

به احتمال زیاد این شرایط با جدایی یکی از طرفین از پرسپولیس ختم خواهد شد و باید دید از میان رسول پناه و گل محمدی کدام یک از این باشگاه می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز