خبرگزاری کار ایران

مطهری: اگر پنالتی گرفته می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد / از تساوی ناراحتم / از مدیرعامل خواهش می‌کنم بیشتر به فکر باشگاه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۳۱۰

مهاجم تیم استقلال تهران درباره تساوی برابر پرسپولیس و همچنین مشکلات مالی بازیکنان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیرارسلان مطهری در پایان مسابقه شهرآورد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. گلزن آبی پوشان در مسابقه دربی ابتدا از داوری گفت: به آقای کرمانشاهی تبریک می‌گویم چرا که خوب قضاوت کرد اما اگر دقیقه ۱۰ یا ۱۱ آن پنالتی برای ما گرفته می‌شد روند بازی خیلی تغییر می‌کرد. خود او و کارشناسان هم نظرشان این خواهد بود که آن صحنه پنالتی بود.

مهاجم آبی پوشان درباره گلزنی در این مسابقه گفت: این گل لطف خدا بود و تلاش بچه‌های تیم و تدابیر کادرفنی و دعای پدر و مادرم باعث این گلزنی شد. اگر با پیروزی تمام می‌شد گل من هم خیلی قشنگ‌تر به نظر می‌رسید اما خداراشکر.

مطهری درباره اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند لایق برد در این بازی بودند، گفت: تیمی که یک گل بیش‌تر می‌زند به حقش می‌رسد اما هر دو تیم دو گل زدند. من فکر می‌کنم اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد. از این مساوی ناراحتم.

او هم مانند همبازیانش درباره مطالبات مالی گفت: مدیرعامل باشگاه قبل از داربی به ما قول مبلغی از قرارداد بازیکنان را دادند. خیلی از بازیکنان هنوز قرارداد فصل گذشته شان را نگرفتند و محترمانه از او گلایه می‌کنم. قبل از داربی آمدند و به ما قول دادند و در تمام رسانه‌ها هم پخش کردند. به ما گفتند مبلغی پرداخت می‌شود که با مبلغی که قبلا گفته بودند بسیار تفاوت دارد. خیلی از بازیکنان همان ده درصد امسال را هم نگرفته‌اند و از پارسال هم هنوز طلب دارند. از او خواهش می‌کنم بیش‌تر به فکر باشگاه استقلال باشد.

مطهری در پاسخ به این‌ سوال که برای افزایش قراردادتان به باشگاه درخواست دادید؟ همچنین گفت: من به هیچ وجه درخواستی نداشتم چرا که قرارداد بسته بودم و به این قرارداد پایبندم. قرارداد من امسال تمام می‌شود و آن موقع در رابطه با قراردادم با باشگاه صحبت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز