خبرگزاری کار ایران

سریعتر به وضعیت بازیکنان رسیدگی کنید

مظاهری: اگر کرمانشاهی پنالتی می‌گرفت بازی برمی‌گشت / مدیران اینطور پیش بروند تیم را خراب می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۳۰۸

سنگربان تیم استقلال تهران همانند وریا غفوری از رفتار مدیران باشگاه در مباحث مالی انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرشید مظاهری پس از تساوی تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در بازی شهرآورد به خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود. آقای کرمانشاهی خوب سوت زد ولی اگر پنالتی ما را می‌گرفت بازی برمی‌گشت. به همه بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. اگر آقای کرمانشاهی پنالتی را می‌گرفت شاید نتیجه چیز دیگری می‌شد. خدا را شکر همه سالم هستند.

او درخصوص مطالبات معوقه بازیکنان استقلال همچنین گفت: اصلا بحث خودم نیست و من کاری به این چیزها ندارم. بازیکنان ما آنقدر محجوب هستند که قبل از بازی جمع شدند و گفتند درباره بحث مالی صحبتی نداریم و می‌خواهیم بازی کنیم. اما خود مدیران آمدند به ما گفتند که می‌خواهند مبلغ قابل توجهی را به حسابمان واریز کنند.

مظاهری ادامه داد: بازیکنان با تمام وجود بازی کردند. اصلا بحث خودم مطرح نیست و فقط بازیکنان را می‌گویم. حرف من با مدیران تیم است. اگر اینطوری پیش بروند تیم را خراب می‌کنند. باید خیلی زود به فکر باشند. این بازیکنان، بازیکنان خیلی خوبی هستند. تیم ما هم تیم خوبی است. باید هرچه زودتر جمع‌وجور کنند و درصد خوبی به بازیکنان بدهند.

سنگربان آبی‌ها در پاسخ به این سوال که چه شخصی وعده پرداخت مطالبات را داده بود، گفت: آقای مددی صحبت کردند و به بازیکنان قول دادند. فقط آقای مددی نیست و همه اعضای هیات مدیره باید همکاری کنند. کل بازیکنان تیم خیلی خوب هستند. از مدیران خواهش می‌کنم به بازیکنان رسیدگی کنند تا شرایط از این بدتر نشده است. خوشحالم که با این بازیکنان هم‌تیمی هستم. به عنوان یک کوچک‌تر درخواست می‌کنم سریع‌تر به بازیکنان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز