خبرگزاری کار ایران

تماشاگران از بازی لذت بردند

فکری: همه قوانین به ضرر ماست / کرمانشاهی نیمه اول استرس داشت / بعد از بازی همه کارشناس می‌شوند!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۲۷۶

سرمربی تیم استقلال تهران درخصوص عملکرد بازیکنانش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،‌ محمود فکری پس از تساوی مقابل پرسپولیس گفت: خسته نباشید به هر دو تیم. بازی خیلی خوبی بود در نیمه اول و دوم و موقعیت های خوبی به وجود آمده و چهار گل هم داشته که هیجانات خاص خودش را داشته که در مجموع مساوی شد. فکر می کنم تماشاگران از این بازی راضی بودند. 

او ادامه داد: بازی خوبی بود و موقعیت های هوبی به وجود آمد به آنها خسته نباشید می گویم و یک سری اشبتاهاتی در نیمه دوم داشتیم که منجر به گل شد اما تا آخرین لحظه تلاش کردند و بازی به تساوی کشید.

فکری درباره توقع هواداران از روند بهتر استقلال و تعویض‌های تیم در نیمه دوم گفت: به هر حال تعویض ما بر اساس این بوده که با توجه به برتری گل را حفظ کنیم و هم موقعیت های بهتری برسیم شاید حتی می شد ما برنده بازی باشیم. فوتبال این شکلی نیست که موقعیت بیشتری داشته باشید. در اشتباهاتی که انجام دادیم به جریف موقعیت دادیم اما می توانستیم بعد از گلزنی نترسند و ترسیدیم. استرس زیادی گرفتند. در مجموع اشتباهاتی در نیمه دوم داشتیم و می توانستیم با همان یک گل برنده باشیم. تیم خوبی را امسال درست کردیم و اکثر وقت ها دربی اینطروی است که تیمی وقتی در جدول شرایط خوبی دارد و تیم دیگر یک مقدار پایین تر هست شاید نتیجه بازی برعکس باشد. با توجه به اینکه جلو افتاده بودیم شاید بازیکنان فکر کردنئد بازی تمام شده است.

او همینطور درخصوص عملکرد داوری در بازی گفت: در نیمه اول استرس داشت و صحنه مشابهی بود. به بازیکن ما کارت داد اما می توانست به بازیکن حریف کارت بدهد. نیمه اول استرس زیادی داشت ولی جا دارد به تیم داوری خسته نباشید بگویم. امیدوارم به داوران ما توجه بیشتری شود. ما داوران بیشتری را در مجامع بین المللی ببینیم.

سرمربی استقلال در ابتدای نشست خبری درخصوص نتیجه بازی گفت: به نام خدا. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. به خصوص بازیکنان استقلال که با تمام توان تلاش کردند، در بازی که می توانستیم برنده شویم و گل زود هنگام شاید باعث شد که به آنها استرس وارد شود اما در نیمه اول روند خوبی داشتیم و شاید متاسفانه پنالتی که اتفاقی افتاد گرفته می شد روند مسابقه تغییر می کرد اما استرسی که آقای کرمانشاهی داشت و اولین داربی ایشان بود، به خصوص در نیمه اول هم ما و هم تیم را عصبی کردند. بازی قشنگی شد، از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم که عقب افتادند اما تا اخرین لحظه تلاش کردند، گل آفساید زدیم و بعد از گل هم به گل دیگری رسیدیم. جای تشکر و قدردانی دارد که همین شخصیت را حفظ کنند و جلوی می رویم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

او درباره افت استقلال در نیمه دوم هم گفت: با توجه به اینکه جلو بودیم آقای دیاباته را آوردیم که قدرت تهاجمی را بیشتر کنیم اما به آن چیزی که فکر می کردیم اتفاق نیفتاد. از طرف دیگر تیم پرسپولیس عقب بود و تمام تلاش را کرد تا جبران کند و طبیعی است. یک مقدار ما یکسری از بازیکنان مان بهم ریختند شاید کم تجربگی. در مجموع خوب بازی کردیم و شاید تیمی که در جدول شرایط بهتری دارد برعکس می شود اما با توجه به اینکه زود به گل رسیدیم. پنالتی که اتفاقی افتاد. مقابل فولاد ندانستیم چه شد که پنالتی گرفتند؛ مقابل صنعت نفت دست به توپ خورد گفتند پنالتی نیست. مقابل ماشین سازی پنالتی شد به بازیکن ما کارت دادند. 

او ادامه داد: همه قوانین به ضرر ماست. مقابل ذوب اهن هم همینطور. عارف غلامی امروز چرا باید اخراج می شد؟ به سیدجلال باید کارت می دادند که ندادند. قبلا به آقای کرمانشاهی گفته بودم که یک مقدار با ما مهربان باشد. نمی دانم چرا داورها اینگونه می ایند و به ضرر ما هستند. بعضی کارشناسان ضرر ما هستند و به نفع یک داور کارشناسی می کنند. حق ما در این اکثر مسابقات ضایع شده و اشتباهات به ضرر ما بوده است. از عملکرد داوری در مجموع تشکر می کنم و همینطور از بازیکنانم که تا آخر جنگیدند. می توانستیم با همان یک گل هم برنده شویم اما این فوتبال است و اتفاقات می افتد. ببینیم قسمت چه می شود و خدا چه می خواهد.

فکری درباره انتقاد گل محمدی از نیمکت استقلال گفت: از سمت پرسپولیسی ها بازیکنان ما را مسخره می کردند. حرکاتی که نیمه دوم نیمکت آنها انجام می داد در شان باشگاه پرسپولیس بود؟ ما به خاطر اشتباهات داوری سروصدا داشتیم. پنالتی گرفته نشد، کارت به سید جلال، بالای 10 -15 خطا به ضرر ما بود. سروصدای ما به حق بود. اما در نیمه دوم به دنبال جنجال و مسخره کردن بازیکن ما از روی سکوها در شان آنها بود؟ وقتی صدای ما در می آید در شان ما نیست؟

سرمربی استقلال درباره اینکه عبدیان از عملکرد تیم رضایت نداشت، گفت: این سوال باشد برای بعد که جوابش را بدهیم!

بازی دادن به نادری و نیمکت نشینی میلیچ؛ سرمربی استقلال در این باره گفت: نادری فضا و انگیزه ای داشت که ما را متقاعد کرد از او استفاده کنیم و در مجموع با توجه به آسیب دیدگی که داشت از او راضی هستم. میلیچ هم تمرین می‌کند و هر زمان که نیاز باشد از او استفاده می‌کنیم.

عقب کشیدن وریا به نفع حریف شد؟ فکری در پاسخ به این سوال هم بیان داشت: بعد از بازی همه کارشناس می‌شوند. در حین بازی اگر بتوانید تشخیص بدهید چه تعویضی داشته باشید بهتر است. از دوستان خودمان و دیگران بعد از بازی ها کارشناس می‌شوند. اگر دوستان وظیفه خودشان را انجام بدهند به نظرم بهتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز