خبرگزاری کار ایران

عبدیان: به نظرم بازی 3 بر صفر به سود استقلال خواهد بود / کادرفنی هنوز لیستی به ما نداده است / در صورت باخت هم از فکری حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۲۱۵

عضو هیات مدیره استقلال پیش از شروع مسابقه دربی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی عبدیان درخصوص بازی دربی گفت: امیدواریم که بازی خوبی شود و ما هم برنده باشیم.

او با اشاره به پاداش مسابقه گفت: بله باشگاه استقلال یک پاداش خیلی خوب برای این بازی در نظر گرفته است.

عضو هیات مدیره درباره پیش بینی از نتیجه مسابقه گفت: گفته‌ام که بازی 3 بر صفر می‌شود، این نظر من است. من دوست دارم که این اتفاق بیفتد و تنها نظر خودم را گفتم.

عبدیان درباره کری‌خوانی با ابراهیم شکوری در اینستاگرام گفت: من مکتوب جواب ایشان را داده‌ام و پاسخ دیگری ندارم.

او درباره اینکه بازیکنان ممنوع المصاحبه شدند اما مدیران باشگاه مصاحبه کردند، گفت: کسی صحبت نکرد. نظر آنهاست.

از فکری در صورت شکست در دربی حمایت می‌شود؟ عبدیان در پاسخ به این سوال گفت: حتما اینگونه خواهد بود. باخت که نیست ولی قطعا حمایت خواهد بود. 

عبدیان در پاسخ به این سوال که شکوری باید به عنوان یکی از افراد دخیل در قرارداد ابراهیم شکوری ممنوع الفعالیت باشد، گفت: فدراسیون فوتبال باید در این خصوص جواب بدهد و من نباید در این خصوص صحبت کنم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه آیا آنها از نظر طلبکار بودن به افراد حقیقی دچار مشکل هستند یا خیر گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد. کسی چیزی نخواسته و بدهی وجود دارد اما کسی پولی نخواسته است. 

استقلال برای نیم فصل برنامه‌ای دارد؟ او در این خصوص هم گفت: هر چیزی که کادرفنی بخواهد انجام می‌دهیم. فعلا کادرفنی لیستی به ما ارائه نکرده است. هنوز خیلی زود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز