خبرگزاری کار ایران

پیش بازی استقلال و پرسپولیس

استقلال به دنبال طلسم شکنی برابر سرخ‌پوشان؛ کفه سنگین آمار به سود پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۰۸۲

دو تیم پرسپولیس و استقلال عصر امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، استقلال و پرسپولیس در بازی معوقه از هفته هشتم لیگ برتر امروز در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که این بازی سی و نهمین رویارویی سرخابی‌ها در چارچوب بازی‌های لیگ برتر خواهد بود.

در سی و هشت تقابل قبلی، 20 مسابقه به تساوی رسیده و سهم پرسپولیس 10 پیروزی بوده و استقلال هم 8 مرتبه برنده شده است. با 20 تساوی در دیدار استقلال و پرسپولیس، هیچ بازی به اندازه دیدار این دو تیم در تاریخ لیگ برتر مساوی نشده است.

در مسابقات رسمی پرسپولیس با 24 مرتبه برتری یک برد بیشتر از استقلال دارد و 39 رویارویی هم با تساوی به پایان رسیده است اما در تمامی دیدارها در کنار 43 تساوی، سهم استقلال با 26 برد، 2 پیروزی بیشتر از سرخپوشان است.

استقلالی‌ها 1047 روز است که موفق نشده اند پرسپولیس را در بازی‌های دربی شکست دهند و به دنبال طلسم شکنی در این مسابقه هستند. آخرین برد استقلال در دربی به شهرآورد 86 باز می‌گردد که با تکل وریا غفوری سرخ‌پوشان را شکست دادند. در مقابل پرسپولیس 42 روز است که در مسابقات رسمی خود به پیروزی نرسیده است و آخرین برد آنها به پیروزی 3 بر صفر آنها در مسابقات لیگ برتر برابر شهرخودرو باز می‌گردد.

استقلال در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر به 3 پیروزی دست یافته و پرسپولیس در 4 بازی اخیر خود 3 مساوی کسب کرده و تنها یک پیروزی به دست آورده است. پرسپولیس تنها تیم بدون شکست مسابقات لیگ بیستم است.

رشید مظاهری در 12 بازی برابر پرسپولیس قرار گرفته است. مظاهری هیچ وقت در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس کلین شیت نکرده است.

پرسپولیس تاکنون 3 بار در لیگ برتر بدون شکست در دربی بازی کرده است که در هیچ کدام بازنده دربی نشده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز