خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوش بسکتبال در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا؛

مطهره کشفی: کرونا نگذاشت به دیدار خانواده برویم/این سالن برای سوپرلیگ نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۷۶۸

ملی پوش بسکتبال بانوان و عضو تیم شورا و شهرداری قزوین گفت: ای کاش سالن بازیها اینقدر تغییر نکند و حداقل در سطح سوپرلیگ، سطح سالن بازی ما و آقایان یکسان باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این روزها تیم شورای شهر و شهرداری قزوین صدرنشین گروه ب لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران است اما آنها نیم نگاهی به تیم تازه از قرنطینه برگشته نفت آبادان دارند.  مطهره کشفی ملی پوش و عضو تیم شورا و شهرداری قزوین می گوید اعضای تیمشان به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی به دیدار خانواده خودشان نمی روند و برای تداوم صدرنشینی به دنبال جبران مسابقه دور رفت هستند:

 

*شنیده ایم اعضای تیم شما به شدت پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند؟

بله اعضای تیم ما واقعا در این موضوع جدی هستند از طرف دیگر اعضای تیم نفت، هم گروهی ما هم به کرونا مبتلا شدند. به همین خاطر به خانه نرفتیم و تمرکزمان را روی تمرین گذاشتیم. البته آنطور که ما شنیده ایم اعضای تیم نفت تمریناتشان را شروع کرده اند و یکی دو نفر از آنها بیشتر درگیر کرونا بودند که خدا را شکر سلامتشان را دوباره به دست آوردند.

 

*از میان نفت و تیم شما کدام یک صدرنشین گروه «ب» لیگ برتر بسکتبال می شود؟

در دور رفت به کم تجربگی و عدم خود باوری باختیم و در واقع بازنده اسم نفت شدیم. این روزها تمرینات پرفشاری داریم و برای ادامه صدرنشینی برنامه ریزی کردیم. ای کاش سالن بازیها اینقدر تغییر نکند و حداقل در سطح سوپرلیگ، سالن بازی ما و آقایان یکسان باشد.وقتی بازی ها به طرف شب می رود احساس می کنیم سالن تاریک است چون نور برای آن بازی کافی نیست.

 

* بعضی کارشناسان می گویند گروه ب ساده تر است و تیم ها بیشتر دنبال تجربه هستند؟

این را می پذیرم ولی آینده تیم ملی و بسکتبال ما در گروه ب است. البته نفت و ما هم می توانیم در مراحل پایانی شانس زیادی داشته باشیم. ضمن اینکه سرمربی تیم کمال گرا است برای بلند مدت برنامه ریزی کرده اند. هدف اول ما صعود از پلی آف و بعد تلاش برای قرار گرفتن روی سکو است.

 

مطهره کشفی: کرونا نگذاشت به دیدار خانواده برویم/این سالن برای سوپرلیگ نیست

*چرا از نامی نو و جمع دوستان صمیمی (به قول خودتان 3 م) در نامی نو خارج شدید به شورا شهرداری قزوین آمدید؟

سالها در اصفهان بسکتبال بازی کردم ولی ورزش حرفه ای شرایط متفاوتی دارد. وقتی تیم  شورا قزوین پیشنهاد داد و خانم حسن نایبی سرمربی مان که فعالیت هایش را در بسکتبال کسی نیست که نداند، فکر کردم در آنجا موفق تر هستم.

*امسال شرایط پخش زنده با کیفیت بازیها پیش آمد و الان هم از طریق لایو اینستاگرام، راضی هستید؟ گزارشکر چطور؟

اتفاق بزرگی افتاد، به خصوص بازیکنانی که از خانواده خود دور هستند و به خاطر رعایت پروتکل ها با هم دیدار ندارند خیلی اتفاق خوبی است. خانواده و اطرافیمان داخل اصفهان بازیهای ما را می بینند و می گویند دختران ایرانی پیشرفته و با تکنیک های روز بازی می کنند. در مورد گزارشگر  قطعا رفته به رفته بهتر می شود و سال بعد شاید حرفه ای تر. شاید یکسری ضعف باشد ولی ما نباید با بخش آقایان مقایسته کنیم چون آنها در طول زمان پیشرفت کردند. خانم هاله یار محمدی پرچمدار گزارشگری بسکتبال بانوان است.

 

*از نظر پوشش رسانه ای چطور رضایت دارید؟

12 سال در سوپر لیگ حضور دارم فکر می کنم از 3 سال قبل رفته رفته بهتر شد و امسال با پخش زنده قدم روبه جلویی داشتیم، گزارش تصویری ها و هایلایت هایی که از بازی توسط گروه رسانه ای فدراسیون منتشر می شود و اسامی نفرات برتر همه اینها به ما کمک می کند.

گفت و گو از: وحید مرادی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز