خبرگزاری کار ایران

لحظه به لحظه با دربی ۹۴ پایتخت:

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۷۵۵

استقلال و پرسپولیس در دیدار معوقه هفته هشتم به میدان رفتند که به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 16:35 دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند. این نود و چهارمین شهرآورد پایتخت است و محمود فکری و یحیی گل‌محمدی شاگردان خود را به مصاف هم فرستادند. با اخبار و حواشی لحظه به لحظه پیش از این بازی همراه ما باشید:

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

18:25 (90+3) (پرسپولیس 2 - استقلال 2/ مهدی قایدی) مهدی قایدی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و پس از کمی کنترل توپ و حرکت مقابل مدافعان پرسپولیس با شوت دقیق دروازه حامد لک را باز کرد.

18:23 (دقیقه 1+90) ارسال قائدی از سمت راست روی دروازه استقلال را شیخ دیاباته در حالی به گل تبدیل کرد که در موقعیت آفساید قرار داشت.

18:12 (دقیقه 80) ضربه سر مطهری روی ارسال دانشگر از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

18:07 (دقیقه 75) شوت زمینی کامیابی‌نیا از پشت محوطه جریمه دقت و قدرت لازم را نداشت و توسط مظاهری جمع شد.

17:59 (دقیقه 67) فرصت فوق‌العاده گلزنی برای پرسپولیس را نوراللهی هدر داد و شوت او در موقعیت تک به تک با مظاهری با اختلاف زیاد از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

17:58 دقیقه 66 (پرسپولیس 2 - استقلال یک/ وحید امیری): مهدی عبدی در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و در حالی که دو مدافع استقلال را مقابل خود داشت، با پاس رو به جلو احسان پهلوان را راه انداخت تا ارسال کوتاه او را وحید امیری بدون مکث و با بغل پای سرضرب تبدیل به گل کند.

17:53 (دقیقه 61) مهدی عبدی با توپ‌گیری عالی از مرادمند موقعیت گلزنی برای پرسپولیس خلق کرد و در موقعیت تک به تک با مظاهری با سه سر توپ مقابل غلامی و گلر استقلال توپ را به نوراللهی رساند که شوت او از مقابل دروازه خالی تبدیل به گل نشد و با تکل به موقع و نجات دروازه تماشایی مسعود ریگی به کرنر رفت.

17:48 (دقیقه 56) کامیابی‌نیا با توپ‌ربایی وارد محوطه جریمه استقلال شد و از بین نادری و مرادمند عبور کرد و در موقعیت تک به تک با مظاهری قرار گرفت که پاس در عرض او توسط مدافعان آبی‌پوش دفع شد.

17:47 (دقیقه 55) مهدی عبدی با فرار از وسط زمین در آستانه تک به تک شدن با مظاهری بود که غلامی او را متوقف کرد تا داور به مدافع استقلال کارت زرد نشان دهد.

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

17:43 دقیقه 51 (پرسپولیس یک - استقلال تهران یک/ مهدی عبدی)  پاس بلند از خط دفاعی پرسپولیس و اشتباه مرادمند در زدن ضربه سر موجب شد تا توپ به مهدی عبدی برسد و این بازیکن با یک سرتوپ عالی محمد نادری و عارف غلامی را فریب دهد و با ضربه فنی پای چپ و زمینی دروازه استقلال را باز کند.

---

17:20 (دقیقه 45) نوراللهی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که چرخش و شوت فنی پای چپ او را مظاهری در دو مرحله جمع کرد.

17:18 (دقیقه 43)  ارسال سعید آقایی از روی ضربه ایستگاهیِ سمت چپ زمین و ضربه سر بی‌دقت مهاجم پرسپولیس به پشت محوطه آمد و به سرلک رسید که شوت او با اختلاف زیادی از دروازه استقلال راهی اوت شد.

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

17:03 (دقیقه 28) اعتراض فکری به تصمیمات کرمانشاهی، داور مسابقه باعث شد داور با کارت زرد او را جریمه کند.

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

16:58 (دقیقه 23) پاس خوب سیامک نعمتی در محوطه جریمه استقلال به احمد نوراللهی رسید و این بازیکن پس از یک چرخش ضربه زمینی به سمت دروازه استقلال زد ولی این توپ در چهارچوب نبود.

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

16:53 (دقیقه 18) ارسال از سمت راست روی دروازه استقلال توسط احمد نوراللهی توپ را در موقعیتی خوب به مهدی عبدی رساند ولی ضربه سر این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

16:39: (دقیقه 3) شوت زمینی میلاد سرلک با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

16:36 دقیقه 1 (پرسپولیس صفر - استقلال تهران یک/ ارسلان مطهری) حرکت انفرادی ارسلان مطهری پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اشتباه کمال کامیابی نیا دوباره توپ را به خود او رساند و این بازیکن در موقعیتی خوب و با یک ضربه دقیق دروازه حامد لک را روی یک شوت باز کرد.

16:35 شروع بازی 

ترکیب پرسپولیس حامد لک، سید جلال‌حسینی،محمد‌حسین کنعانی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال‌ کامیابی‌نیا، میلاد سرلک،احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی (86- آرمان رمضانی)

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

ترکیب استقلال رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، محمد نادری (65- محمد دانشگر)، احمد موسوی (46- شیخ دیاباته)، مهدی مهدی‌پور (80- فرشید اسماعیلی)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

کارت زرد: سید احمد موسوی(41)، عارف غلامی(55) از استقلال و محمدحسین کنعانی‌زادگان(76)، میلاد سرلک(81) از پرسپولیس

 

دوشنبه 22 دی

15:55 جواد خیابانی گزارشگر دربی بود.

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

15:30 ترکیب دو تیم اعلام شد:

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

15:20 صحبت های پرویز مظلومی پیش از شروع بازی

15:00 ورود بازیکنان دو تیم به ورزشگاه

14:45 رختکن تیم پرسپولیس پیش از بازی

14:10 تصاویری از رختکن تیم استقلال

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

13:00 طرح موزاییکی دو تیم پیش از بازی

10:10 یرکوویچ: استقلال و مسابقاتش را پیگیری می‌کنم و می‌بینم که خوب بازی می‌کنند و پیشتاز هستند و امیدوارم بتوانند همین‌طور ادامه دهند چراکه لایق برترین بودن و کسب قهرمانی هستند. تمامی بازی‌ها را پیگیری می‌کنم. در صفحه اینستاگرام استقلال برخی بازی‌ها پخش شده و آن‌ها را تماشا می‌کنم. 

9:25 در حالی که تیم فوتبال استقلال به مصاف پرسپولیس می‌رود، مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه اعلام کرد در صورت پیروزی آبی‌ها، پاداشی جداگانه به بازیکنان پرداخت خواهد کرد.

8:50 باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی جای خالی تماشاگران در بازی حساس مقابل پرسپولیس را توصیف کرد.

 7:30 وینفرد شفر در گفتگو با ایلنا درخصوص بازی دربی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم که استقلال در این بازی برنده شود و خیلی دلم روشن است که این اتفاق بیفتد. استقلال الان شرایط و آرامش بهتری نسبت به پرسپولیس دارد. البته دربی همیشه سخت بوده و یک بازی غیرقابل پیش بینی است. احساس می‌کنم جای هواداران خیلی در این بازی خالی است.

یکشنبه 21 دی

23:50 ترکیب احتمالی استقلال در دربی

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

23:00 ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

21:20 غلام محمدعلیپور که امروز همراه مدیرعامل باشگاه در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرده بود در جمع بازیکنان گفت: ما در هیات مدیره، همواره تلاش کرده‌ایم پشتیبان کادرفنی فهیم و بازیکنان پرتلاش باشیم. البته طبیعی است که برای تضعیف مجموعه پرسپولیس، این طرف و آن طرف شایعاتی به راه انداخته شود ولی پرسپولیس راه خود را می‌رود.

20:40 با اعلام مدیریت باشگاه استقلال، در صورت پیروزی استقلال در مصاف با پرسپولیس، پاداش ویژه‌ای به اعضای کادرفنی و بازیکنان پرداخت می‌شود.

19:35 پس از اعلام وزارت بهداشت برای تعویق مسابقه شهرآورد پایتخت به دلیل ناسالم بودن آب و هوای تهران، هنوز این درخواست مورد تایید و بررسی قرار نگرفته است. هادی نصیری، دبیر کمیسیون ورزش شورای تامین استان تهران در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: تا به این لحظه که بنده با شما صحبت می‌کنم هیچ درخواستی مبنی بر لغو بازی از هیچ نهادی به ما اعلام نشده است و این دیدار طبق برنامه قبلی انجام می‌شود.

16:55 کیت استقلال در دربی

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

 

 

16:10 گزارش تصویری تمرین پرسپولیس

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1022709

 

15:40 کیت پرسپولیس در دربی

پرسپولیس 2 - استقلال تهران 2/ برد - برد

 

14:50 جلسه تمرینی تیم استقلال پیش از رویارویی با تیم پرسپولیس در شهرآورد تهران در حالی برگزار شد که بازیکن جوان این تیم فرصت حضور در تمرینات گروهی را به دست نیاورد. سبحان خاقانی که به علت مصدومیت در تمرینات گروهی غایب بوده امروز هم تمرینات اختصاصی زیر نظر پزشک را دنبال کرد تا رسما شانسی برای حضور در مسابقه فردا نداشته باشد و از لیست خط بخورد.

13:35 محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در نود و چهارمین شهرآورد پایتخت اظهار داشت: عرض و سلام و ادب خدمت همه دوستان عزیز. همانطور که می‌دانید بازی دربی حساسیت و شرایط خاص خودش را دارد. نتیجه در این بازی می‌تواند شرایط‌ها را عوض کند. خیلی از اتفاقات را رقم بزند. خداراشکر ما در بازی های گذشته شرایطی را به نظر روحی به وجود آوردیم که شرایط خوبی دارند.

12:45 سهیل مهدی در واکنش به سوالی مبنی بر شایعاتی درخصوص تست دوپینگ یکی از بازیکنان استقلال تهران گفتک در رابطه با این بحث صحبت نمی‌کنم و گروه پزشکی باید صحبت کند. تست هیچ وقت از قبل اعلام نمی شود و شما بهتر از ما می دانید. حتی خودمان هم نمی دانیم که در بازی چه اتفاقی می افتاد. بحث تست دوپینگ کاملا محرمانه خواهد بود و خودمان هم در خلل بازی متوجه می شویم. تست هم گرفته شود اتفاق عجیبی نیست و این هم یکی از بازی‌های مهم است.

11:40 عبدالصمد مرفاوی مربی تیم استقلال غایب دیدار این تیم در شهرآورد فردا مقابل پرسپولیس خواهد بود. مرفاوی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشته است. وی روز گذشته برای دومین بار تست کرونا داد که هنوز جوابش نرسیده است.

11:25 در جلسه هماهنگی پیش از این مسابقه سهمیه میهمانان حاضر در جایگاه ویژه 5 نفر اعلام شد که افشین پیروانی به این تعداد گلایه کرد و خواستار افزایش آن بود اما در نهایت همان 5 نفر باقی ماند.

11:20 جعفر سمیعی در آستانه دربی 94 به صحبت در مورد شرایط قرمزپوشان پرداخت و گفت: «وضعیت بازیکنان خوب و امیدوارکننده است. هر روز گزارش کاملی از شرایطی که بازیکنان پشت سر می‌گذارند را دریافت می‌کنم و مثل همیشه با اعضای کادرفنی در تماس هستم. خدا را شکر می‌کنم که همه چیز به خوبی پیش می‌رود و تیم‌مان برای انجام یک بازی بزرگ آماده می‌شود.»

11:00 حجت نظری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی داریم و تیم از جهات مختلف آماده این بازی بسیار مهم است. امیدواریم همه چیز طبق روال پیش برود و تماشاگران هم دیدار گرم، جذاب و پرگلی را شاهد باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز