خبرگزاری کار ایران

سیروس پورموسوی: از مردم مازندران عذرخواهی میکنم/ همدلی جالبی در بین خانواده باشگاه نفت به وجود آمده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۷۱۲

سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری بعد از بازی با نساجی حاضر شد.

به گزارش ایلنا، پورموسوی بعد از پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: خدا را شکر می کنیم که در یک بازی بیرون از خانه سه امتیاز باارزش را مقابل تیم خوب نساجی به دست بیاوریم. من یک عذرخواهی باید از مردم خوب مازندران بکنم و این را باید بگویم که اصلا در فلسفه فوتبالی ما نیست که بخواهیم وقت کشی کنیم. شما نگاه کنید و ببینید که هر بازیکنی از تیم ما که افتاد و مصدوم شدمجبور به تعویض اجباری شدیم. دو تعویض در نیمه اول و دو تعویض در نیمه دوم که اجباری بود. با توجه به اینکه نساجی رو به توپ های بلند آورده بود ناخواسته تیم ما عقب نشست اما در مجموع خدا را شکر می کنیم که توانستیم سه امتیاز خیلی ارزشمند را به دست بیاوریم.

سرمربی نفت آبادان درباره عملکرد داور در این بازی گفت: با توجه به اینکه نساجی در بازی های گذشته از داوری لطمه خورده بود، یک مقدار با هیجان و البته استرس بیشتر بازی را دنبال می کردند. من فکر نمی کنم موردی نداشت که داور آن را نادیده گرفته باشد. من در یک صحنه به داور چهارم اعتراض کردم و خواهان کارت زرد به بازیکن حریف که تمارض کرده بود شدم. به نظرم داور بازی را مدیریت کرد وگرنه می توانست در چند صحنه به مهاجمان حریف بابت تمارض در محوطه جریمه کارت بدهد. در کل به نظرم مشکلی نداشت و اشتباه تاثیرگذاری نداشت.

پورموسوی در واکنش به سوالی درباره اینکه چرا یکی از افراد کادرفنی‌اش بطری آب در چهارگوشه زمین خالی کرد گفت: خدا شاهد است که روح من از این موضوع خبر ندارد. هر کس که بوده بیاورید اینجا تا توضیح بدهد. من این حق را به شما می دهم که پیگیری کنید و خدا شاهد است که روحم از این موضوع خبر ندارد.

سرمربی نفت آبادان درباره بکارگیری بازیکنان جوان در ترکیب تیمش گفت: ما هم میانگین تیم ما پایین است و از بازیکنان بومی هم استفاده می کنیم و عمده بازیکنان ما بومی هستند.

پورموسوی درباره تنش با نیمکت حریف و وحید فاضلی گفت: نه، اصلا تنش لفظی نبود و هر دو با هیجان بازی را دنبال می کنیم. من یک لحظه وارد زمین شدم و آخرین توقف بود و ما به دنبال تعویض بودیم اما داور حواسش نبود و اگر بازی ادامه پیدا می کرد نمی توانستیم تعویض پنجم را انجام دهیم و من داخل زمین رفتم و اطلاع دادم که دو تعویض همزمان داریم و بی احترامی نکردم.

سرمربی نفت آبادان درباره اینکه با توجه به عملکرد فنی این تیم که توانسته‌اند علیرغم دیر بسته شدن تیم و مشکلاتی که داشتند، عملکرد خوبی به جا بگذارند گفت: همدلی در بین خانواده باشگاه نفت به وجود آمده به ما کمک کرد. فاکتور دوم هم که برای ما مهم بود این است که بازیکنان بومی و غیربومی که به یکدیگر کمک کردند، خیلی به تیم ما کمک کرد و توانستیم تا به اینجای فصل موفق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز