خبرگزاری کار ایران

رستمی: حق بادران اینجای جدول نیست/ مالکان باشگاه به تعهداتشان عمل کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۵۵۹

هافبک تیم فوتبال بادران تهران گفت: حق تیم ما اینجای جدول نیست و شرایط برای بادران بهتر خواهد شد.

محمد رستمی هافبک تیم فوتبال بادران تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص شرایط این تیم گفت: حق تیم ما اینجای جدول نیست. صد در صد تیم در هفته‌های آتی جزو تیم‌های مدعی صعود خواهد بود. تیم امسال نسبت به سال قبل حداقل ۷۰٪ تغییر داشته و یک مقدار زمان میبرد تا تیم بخواهد آن طوری که سرمربی تیم میخواهد بازی کند. خداروشکر بازی‌ها هم فاصلش ۷ روز شده که تیم هم بتواند ریکاوری خوب بکند هم نکاتی که مربی تیم در تمرینات می‌گوید را بتوانیم بهتر در بازی‌ها ارائه دهیم.

هافبک بادران در خصوص اینکه آیا مالک بادران به تعهداتش عمل کرده یا خیر گفت: جا دارد از مالک باشکاه آقای دکتر قربانیان تشکر کنم که تاکنون هر تعهدی که گفتند را انجام دادند. انشالله بتوانیم با نتایجمان جواب زحمات باشگاه را که انتظارشان صعود به لیگ برتر است را بدهیم. مسئولین تیم این را مطمئن باشند که بازیکنان با تمام وجود تلاش خواهند کرد که تیم بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشد.

رستمی در خاتمه اظهار داشت: جا دارد از زحمات فرهاد کاظمی اینجا تشکر کنم که تیم خوبی را جمع کرد. شک نکنید این تیم با هدایت آقای عاشوری حتما جزپ کاندیدای  صعود خواهد بود. فقط کمی زمان میبرد تا تفکرات آقا محسن بخواهد در تیم جا بیوفتد. ایشان از نظر فنی و شخصیتی واقعا کار بلد و قابل تحسین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز