خبرگزاری کار ایران

بازگشت شاگرد به آغوش استاد قدمیی؛ قلعه نویی تبریزی را احیا می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۵۵۶

مرتضی تبریزی با قراردادی یک و نیم ساله راهی گل گهر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مرتضی تبریزی مهاجم سابق باشگاه استقلال روز گذشته با قراردادی یک و نیم سال به گل گهر سیرجان پیوست تا بار دیگر شاگردان امیر قلعه نویی شود.

تبریزی که با سر و صدایی فراوان و انتقالی جنجالی از ذوب‌آهن راهی استقلال شد آنگونه به لباس گاندوهای اصفهانی درخشید، نتوانستند در لباس آبی‌پوشان پایتخت ظاهر شود و همین امر باعث دوری وی ترکیب استقلال و فرم ایده آل این بازیکن شد. تبریزی در سال نخست با لباس آبی‌پوشان پایتخت  در ۲۰ بازی تنها ۵ گل به ثمر رساند و سال گذشته نیز تنها در ۹ بازی موفق به دادن یک پاس گل شد.

مهاجم سابق استقلال در حالی به گل گهر پیوست که در سال آخر حضورش در اصفهان در لباس ذوب‌آهن همکاری با امیر قلعه نویی را تجربه کرده است و همچنین بهترین عملکرد خود را در این تیم یه نمایش گذاشت. تبریزی موفق شد برای ذوبی‌ها ۱۳ گل به ثمر برساند و در رتبه دوم برترین گلزنان لیگ قرار بگیرد. همچنین این مهاجم موفق شد ۲ پاس گل نیز بدهد.

این مهاجم که روزهای واپسین حضور خود در استقلال را با مصدومیت سپری کرد و در لیست این تیم حضور نداشت. حالا با توجه به همکاری سابق خود با امیر قلعه نویی و عملکرد درخشان خود در ذوب‌آهن تحت هدایت این مربی و همچنین با توجه به درخشش گادوین منشا بعد از ناکامی دو ساله این مهاجم آفریقایی، بسیار امیدوار است که اون نیز همانند این مهاجم نیجریه ای زیر نظر امیر قلعه نویی احیا شود و دوباره به روزی اوج خود باز گردد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز