خبرگزاری کار ایران

سیستم فکری لو رفت؟

تصمیم نهایی فکری برای شیخ دیاباته؛ تبعید به نیمکت به امید فرصت طلایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۴۶۷

استقلال بدون حضور شیخ دیاباته وارد مسابقه حساس برابر پرسپولیس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم استقلال در حالی برای بازی حساس مقابل پرسپولیس آماده می‌شود که علامت سوال بزرگ پیرامون اردوگاه آبی‌ها به شیخ دیاباته مربوط می‌شود.

مهاجم بلندقامت تیم استقلال پیش از بازی مقابل پیکان در اوایل آبان‌ماه دچار آسیب دیدگی شد و پس از یک ماه دوری از شرایط آمادگی برابر تیم آلومینیوم اراک به ترکیب اضافه شد.

دیاباته که به عنوان آقای گل فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی کسب نتایج پرگل بود، تا به امروز موفق به گلزنی نشده است و انگیزه زیادی دارد تا در مسابقه دربی یکی از بازیکنان کلیدی تیمش باشد.

دیاباته در نیمه دوم مسابق برابر آلومینیوم به ترکیب ملحق شد و آبی‌ها با حضور او در کنار مطهری و قایدی سه مهاجم در خط حمله داشتند؛ اتفاقی که بعید است در بازی فردا تکرار شود.

به احتمال فراوان تیم استقلال برای بازی فردا بدون شیخ دیاباته وارد مسابقه خواهد شد و این بازیکن از نیمه دوم می‌تواند به میدان برود. در صورت غیبت دیاباته در خط حمله، محمود فکری تیمش را با مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری روانه میدان می‌کند.

به نظر می‌رسد دیاباته به عنوان تعویض طلایی فکری روی نیمکت حضور خواهد داشت. فکری در تلاش است تا مهاجم بلندقامت را در برای راه‌گشایی در لحظات سخت بازی در اختیار داشته باشد. 

با غیبت دیاباته در ترکیب اصلی، استقلال در نود و چهارمین شهرآورد تهران با ترکیب 2-4-4 به میدان خواهد رفت. استقلال در اکثر مسابقات فصل جاری بدون حضور همزمان سه مهاجم در زمین حاضر شده است و غیبت دیاباته در ترکیب اصلی موجب می‌شود تا فکری ترک عادت نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز