خبرگزاری کار ایران

حشمت مهاجرانی در گفتگو با ایلنا:

کریمی پنجره جدیدی را برای فوتبالی‌ها باز کرد/ او و مهدوی کیا ناجی فوتبال ایران هستند/ امیر قلعه نویی اثر گذارترین مربی ایران است/ دربی مساوی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۲۵۷

مهاجرانی گفت : همین قدر که همه اعتقاد کردند که کار را باید به دست فوتبالی ‌های داد خودش یک قدم بزرگ است.

حشمت مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص عملکرد امیر قلعه نویی با گل گهر سیرجان گفت: من اعتقاد دارم امیر قلعه نویی یک مربی اثر گذار است. ایشان هر کجا که رفتند از خود یک اثری به جای گذاشته‌اند. شما نگاه کنید تیم گل گهر سیرجان قبل از حضور امیر قلعه نویی در بین مدعیان حضور نداشت و تا روزهای پایانی لیگ کاندید سقوط به دسته پایین تر بود. الان با حضور امیر گل گهر در بین مدعیان قرار گرفته است و با تیم‌های بزرگی رقابت می‌کند. پس مشخص است امیر قلعه نویی یک مربی اثر گذار است. 

وی در خصوص پیشنهاد امیر قلعه نویی در مورد اینکه قصد دارد با همراهی ایشان آکادمی گل گهر را راه اندازی کند، گفت: اینکه یک مربی در پی این است که آکادمی راه بیاندازد و برای آینده فوتبال سیرجان برنامه دارد واقعا قابل احترام و ستایش است. اما در خصوص همکاری من هیچ مسئولی از باشگاه گل گهر با من صحبتی انجام نداده است. من هم همانند شما فقط سخنان قلعه نویی را در این خصوص شنیده ام.

مهاجرانی در خصوص حضور علی کریمی و مهدی مهدوی کیا در انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: علی کریمی یک پنجره جدیدی را برای حضور فوتبالی‌ها در عرصه مدیریت را باز کرد. شروع هر کاری مشکلات خاص خود را دارد. همین قدر که همه اعتقاد پیدا کردند که کار را باید به دست فوتبالی ‌های داد خودش یک قدم بزرگ است. من امیدوارم کریمی موفق شود چرا که فاکتور لازم برای موفقیت را دارد مشروط بر اینکه تیم خود را درست انتخاب کند. انتخاب مهدوی کیا نشان داد کریمی به خوبی از شرایط آگاه است و می‌تواند فوتبال ایران را نجات دهد. زوج کریمی و مهدوی کیا همانند دوران بازی خود می‌توانند باز هم جامعه فوتبال را مجذوب خود کنند. آرزو میکنم موفق شوند.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد اینکه چرا افرادی فوتبالی همچون محمد دادکان از عرصه‌های مدیریتی کنار گذاشته شدند بیان کرد: ما رئیس فدارسیون فوتبالی داشته‌ایم و رئیس فدراسیون غیر فوتبالی نیز داشته‌ایم. سه رئیس فوتبالی داشتیم که هر سه آنها تاثیر گذار بودند، آقای ناصر نوآموز، داریوش مصطفوی و محمد دادکان روسای موفقی بودند. ما با این بزرگواران خاطرات خوبی را داریم. خود محمد دادکان زمانی که رئیس فدراسیون بود امکانات فراوانی برای فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس و استقلال فراهم کرد. محمد دادکان به خوبی بر مسائل روز مدیریتی فوتبال وارد است و خدمات زیادی را در زمان مدیریت خود انجام داده است. طبیعتا اگر این افراد با سابقه ای که دارند در فوتبال حضور پیدا کنند موفق خواهند شد. برای آقای دادکان و امثال ایشان که به فوتبال ایران خدمت کردند آرزوی موفقیت دارم.

مهاجرانی در خصوص دربی پایتخت گفت: این بازی همچون سالیان گذشته حساسیت خاص خودش را دارد. در این بازی هرگز نباید به جدول نگاه کنیم که هر یک از دو تیم در کجایی جدول قرار گرفته‌اند. موقعیت دو تیم هیچ تاثیری در حساسیت بازی نخواهد داشت. هافبک ‌های دو تیم نقش بزرگی در نتیجه و سر نوشت این بازی خواهند داشت. بازیکن بازیساز و تقسیم کننده توپ در کنار بازیکنانی که به خوبی قدر موقعیت‌های ایجاد شده را می‌دانند می‌توانند نقش بسزایی در این بازی داشته باشند. هر دو تیم بازیکنانی را در اختیار دارند که از این قابلیت‌ها برخوردار هستند.

وی افزود: با توجه به پتانسیل دو تیم به نظر من به احتمال فراوان این بازی مساوی می‌شود هر چند پیروز این بازی می‌تواند قدم بزرگی را در راه قهرمانی بردارد. امیدوار هستم شاهد یک بازی شاداب و زیبا باشیم و حواشی لذت این بازی را از بین نبرد.

 

 

 

 


 

گفتگو : محمدرضا قاسمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز