خبرگزاری کار ایران

والیبال بانوان|

ثبت نخستین پیروزی سروقامتان بابل در لیگ برتر بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۲۳۱

تیم سروقامتان بابل در دومین بازی مرحله نهایی لیگ برتر بانوان در گروه دوم موفق به شکست خجسته اسلامشهر شد تا نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها را به ثبت برساند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی لیگ برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (شنبه) با رقابت گروه دوم متشکل از تیم‌های اکسون، سروقامتان بابل، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس برای کسب مقام‌های پنجم تا هشتم با دو مسابقه پیگیری شد.

در دومین دیدار این گروه، تیم خجسته اسلامشهر در سالن والیبال کمپ چمران میزبان سروقامتان بابل بود. دو تیم در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که تیم سروقامتان بابل در مرحله مقدماتی، طعم پیروزی را نچشیده بود.

شاگردان نادره رمضانی در تیم سروقامتان بابل در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان شروع خوبی داشتند و سه بر یک حریف خود را شکست دادند.

خجسته اسلامشهر در دوم این مسابقه 25 بر 16 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 18 و 26 بر 24 مغلوب نماینده بابل شد.

این دیدار 119 دقیقه طول کشید و زهرا شیری، زهرا صالحی، پریچهر غفاری و اکرم ابن‌یمین به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، کار قضاوت و نظارت را برعهده داشتند.

در نخستین مسابقه این مرحله نیز تیم اکسون سه بر یک ستارگان فارس را شکست داد و در حال حاضر با یک برد و سه امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد.

جدول لیگ برتر والیبال بانوان در پایان نخستین روز رقابت‌ تیم‌ها برای رتبه‌های پنجم تا هشتم بدین شکل است:

ثبت نخستین پیروزی سروقامتان بابل در لیگ برتر بانوان

روز دوشنبه دومین روز مسابقات این گروه با دو دیدار پیگیری خواهد شد. در مسابقه نخست اکسون و سروقامتان بابل که در حال حاضر با یک برد و سه امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارند، به مصاف یکدیگر می روند. همچنین تیم‌های ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر در دومین دیدار با هم روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز