خبرگزاری کار ایران

آجیلی: شوماری؟ ما به اشتباه خودمان باختیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۲۱۹

بازیکن گروه بهمن تهران گفت: شوماری هریس واقعا عملکرد خوبی مقابل ما داشت ولی ما به اشتباهات خودمان باختیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، «شوماری هریس» بازیکن آمریکایی نارسینا تاثیر زیادی روی عملکرد این تیم داشته است. او  در بازی مقابل بهمن با کسب 35 امتیاز سهم بزرگی در پیروزی ناپلئونی 66 بر 65 تیمش مقابل گروه بهمن تهران در ثانیه های پایانی داشت.

در این بازی گارد راس آمریکایی نارسینا دائما با ساغر آجیلی بازیکن گروه بهمن دوئل داشت. آجیلی در خصوص تاثیر این بازیکن روی شکست تیمش گفت: از عملکرد خوب باید تعریف کرد. واقعیت شوماری آماده ترین بازیکن و بهترین بال هندینگ لیگ امسال بسکتبال بانوان ایران است.

بازیکن تیم بانوان گروه بهمن ادامه داد: از قبل بازی پیش بینی کرده بودم شوماری هریس امتیازات زیادی برای تیمش کسب می کند ولی با این حال ما هم خیلی خوب بازی کردیم  و در عرض چند ثانیه برد را با شکست عوض کردیم.

وی در رابطه با دلایل شکست تمیش در ثانیه های پایانی اظهار داشت: دلیل شکست خودمان بودیم. ما تا دو قدمی پیروزی رسیدیم ولی به خاطر از دست دادن پرتاب های پنالتی و یکسری حملات اشتباه بازی را از دست دادیم.

آجیلی در پایان گفت: البته ما هنوز بازی مقابل نارسینا را آنالیز نکرده ایم ولی مطمئنم با کمک کادرفنی بازی های بعد بهتر و بهتر ظاهر می شویم. در دور نهایی قطعا اشتباهات این بازی را تکرار نمی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز