خبرگزاری کار ایران

مرزبان: با سپاهان نامهربانی می‌شود / یک استان چشم انتظار قهرمانی سپاهان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۲۰۰

مربی تیم سپاهان اصفهان با حضور در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان درباره این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بعد از بازی خیلی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم و باید یک پنالتی برای ما گرفته می‌شد، تصمیم گرفتیم به تصمیمات داوری اعتراض نکنیم و صحبت نکنیم. اما چون همه جا این مسائل مطرح هست باید بگوییم که حق بازیکانن ضایع نشود و باید از بازیکنان دفاع کنیم، مسائل را بزرگ نمی‌کنیم اما حقوق خودمان را در دل خودمان نگه می‌داریم که باید یک پنالتی برای ما گرفته می‌شد.

او ادامه داد: چندمین بازی است مشکلات خاصی را داشتیم و مقداری نامهربانی نسبت به ما می‌شود؛ در مجموع هدفی که داشتیم و هدف‌مندی خاصی که از طرف محرم نویدکیا نسبت به فرم کاری، تشکیلات و سازمان‌دهی بود که قدم‌های خوبی را به جلو برداریم، انجام شده است و می‌توانیم بگوییم، زمانی رسیده است که باید بتوانیم برآورد و دستاور‌د‌های کار خودمان را ببینیم.

مربی تیم سپاهان درخصوص بازی برابر فولاد اضافه کرد: بازی با فولاد فوق‌العاده حساس است، با یکی از بهترین تیم‌های لیگ که بازیکنان خوبی دارد، جواد نکونام مربی باتجربه‌ای در این زمینه است؛ انتظار یک بازی درگیرانه و خوب را داریم و امیدواریم بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و باید امتیازات از دست را جبران کنیم و قدم اول مقابل فولاد خوزستان خواهد بود.

مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد مصدومان این تیم بیان داشت: رضا دهقان و رسول نویدکیا مصدوم هستند اما بازیکن محرومی نداریم.

وی در مورد حواشی که در مورد نیمکت فولاد وجود دارد، عنوان کرد: در مورد نیمکت فولاد همیشه صحبت می‌شود اما فوتبال جوانمردانه را انتظار داریم و چیزی نیست که بتوانیم کنترل کنیم و به ناظر و داور چهارم بازی برمی‌گردد که جنجال به درون زمین نکشد. احترام خاصی برای فولاد قائل هستیم و انتظار داریم همه مسائل داخل زمین اتفاق بیفتد، کسی را به چیزی متهم نمی‌کنیم؛ قرار ما بوده که حرف اول را برای سپاهان بازی جوانمردانه بزند و بازی جوانمردانه را باید رعایت کنیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت مهدی کیانی گفت: مهدی بعد از مشکلاتی که با عضلات خودش داشت و چند هفته درگیر است و ادامه دارد، نمی‌توانم اطلاعات دقیقی در مورد زمان دقیق بازگشت بدهم اما به دنبال مصدومیت در تمرین است.

او همینطور در پایان درباره حمایت هواداران گفت: حس و عشق بزرگی که هواداران به تیم می‌دهند را باید حس کنیم و مسؤولان بازیکنان این انگیزه و مسئولیت را داشته باشند که یک شهر و استان به دنبال قهرمانی این تیم هستند؛ از همراهی هواداران سپاهان تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل جام قهرمانی را به آن‌ها هدیه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز