خبرگزاری کار ایران

داوران باتجربه را برای بازی‌هایمان بگذارید

نامه باشگاه پیکان به سازمان لیگ درباره داوری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۱۳۹

باشگاه پیکان تهران در نامه‌ای به سازمان لیگ نکاتی را درباره داوری های اخیر مطرح کرد‌.

به گزارش ایلنا، ‌بعد از دیدار پیکان تهران و نساجی مازندران که با برتری دو بر یک خودروسازان همراه شد، اعضای تیم شمالی بیانیه هایی را علیه تیم داوری منتشر کردند و در این خصوص موضع گرفتند. بالا گرفتن این انتقادها با واکنش باشگاه پیکان مواجه شد و حالا در فاصله چند روز تا دیدار های هفته یازدهم این باشگاه نامه ای را به سازمان لیگ در این خصوص نوشته است.

در نامه‌ای که اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان به سازمان لیگ نوشته اعلام شده که فشارهای وارده بر داوران روی عملکرد و قضاوت این قشر زحمتکش در آینده تاثیرگذار خواهد بود. همچنین در این نامه ذکر شده که در بازی گذشته پیکان هم از داوری ضربه خورده اما مسئولان باشگاه به خود اجازه صدور بیانیه و موارد اینچنینی را نداده‌اند.

در بخش آخر این نامه هم آمده است: «باشگاه پیکان از فدراسیون فوتبال و علی‌الخصوص کمیته محترم داوران این انتظار را دارد تا با برنامه‌ریزی دقیق و بکار گیری داوران باتجربه در مسابقات آتی مقابل حریفان از جو ایجاد شده توسط برخی تیم‌های حاضر در لیگ برتر به سلامت عبور کند.»

گفتنی است؛ پیکان تهران در هفته یازدهم لیگ برتر روز جمعه در اصفهان میهمان سپاهان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز