خبرگزاری کار ایران

واکنش هراتیان به شایعه دوپینگ مدافع استقلال و تخلفات رخ داده در دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۰۷۳

رئیس مرکز پزشکی ایفمارک توضیحاتی را پیرامون شایعه دوپینگ هرویه میلیچ و همچنین تخلفات دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، زهره هراتیان با بیان اینکه برای امور اداری راهی فدراسیون فوتبال شده است در جمع خبرنگاران در خصوص شایعه دوپینگ میلیچ اظهار داشت: من از شما خواهش می کنم کمک کنید تا هواداران از فضای مجازی به فضای حقیقی بیایند و این موضوع مسئولیت شما را سنگین می‌کند.

وی افزود:از سال 94 تست دوپینگ را فدراسیون پزشکی- ورزشی یا نادو می‌گیرد و جواب ‌آنها را هم خودشان می‌گیرند و فدراسیون فوتبال و ما هیچ نقشی در گرفتن تست‌ دوپینگ نداریم.اگر هم چیزی اعلام شود باید از طرف فدراسیون پزشکی- ورزشی مطرح شود. این موضوع نه به من، نه ایفمارک نه فدراسیون و بهاروند و هیچکس دیگری به جز اینکه آموزش ببینند و یا مفادش را ببینند ندارد.

هراتیان در خصوص نامه‌ای که به فدراسیون برای رسیدگی به پرونده دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن ارسال کرده است عنوان کرد: رسیدگی در این پرونده به عهده من نیست.من فقط وظیفه ام این بود بود پروتکل‌ها را قیاس کنم و هر موضوعی که خلاف پروتکل‌ها بود را اعلام کنم. من نه قاضی هستم و نه عوض کمیته انضباطی. تخطی‌ها هم اعلام شده و حتی جزئیات این موضوع را کمیته انضباطی باید اعلام کند.من وظیفه ندارم در رسانه اعلام کنم تخطی چه بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: این موضوع باید توسط روابط عمومی فدراسیون شفاف سازی شود. من هر حرفی بزنم استباط شخصی من است، بنده 6 آیین نامه اعلام کرده هر تخطی صورت بگیرد ما باید به کمیته انضباطی این موضوع را اعلام کنیم که ما هم کتبا همه چیز را به این کمیته اعلام کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز