خبرگزاری کار ایران

محمدی: عزم خود را برای بردهای پیاپی جزم کردیم/ لیگ برتر برای پارس جنوبی دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۸۸۴

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: لیگ برتر برای پارس جنوبی جم دور از دسترس نیست و عزم خود را جزم کرده‌ایم تا به لیگ برتر برگردیم.

علی محمدی هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص نحوه قضاوت داوران در هفته‌های گذشته گفت: راجب داوری من نمیتوانم نظر بدهم ولی در کل داوری خوب بود فقط تو بعضی از صحنه ها خطای بی‌مورد میگرفت و بازی را از جریان می‌انداخت برای تیم ما، ولی در کل مطلوب بود.

وی ادامه داد: در این دو هفته که شکست خوردیم به نظرم بد شانسی و نبودن یک سری از مهره‌ها باعث شکست شد که عزم خودمان را جزم کردیم انشالله از این هفته دوباره باتلاش بیشتر با برد برمیگردیم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد خود در این فصل رضایت داشته یا خیر، گفت: بابت عملکرد خودم بگم که خداروشکر خوب بوده و تمام تلاشم را میکنم که روز به روز بهتر شوم تا هم خودم و هم مربیانم از این بابت رضایت داشته باشند و در مجموع برای تیم، مثمر ثمر باشد.

هافبک پارس جنوبی جم در خاتمه درخصوص باشت این تیم به لیگ برتر، اظهار داشت: صد در صد هدف بازیکنان، کادر مربیگری و کادر مدیریت باشگاه صعود به لیگ برتر است که با تلاش و یکدلی همدیگر، دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز