خبرگزاری کار ایران

فرهاد حمیداوی:

رحمتی تا هر زمانی که دوست داشته باشد در شهرخودرو می‌ماند/ فدراسیون سهم فوتبالی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۸۷۹

مالک شهرخودرو در خصوص نامزدی خود در هیات رئیس فدراسیون فوتبال توضیح داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو با حضور در فدراسیون فوتبال برای عضویت در هیات رئیس فدراسیون فوتبال کاندید شد. وی در خصوص نامزدی خود در این سمت گفت: حدود 9-8 ماه قبل در انتخابات شرکت کردم که به دلیل بحث کرونا آن انتخابات لغو شد و در ادامه هم به مشکلات اساسنامه خوردیم. اکنون برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون ثبت نام کردم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

او در ادامه در خصوص اصلاح اساسنامه عنوان کرد: فکر می کنم این اساسنامه باز هم جای تغییر داشت اما نسبت به اساسنامه قبلی خیلی بهتر شده است. 

حمیداوی در خصوص حضور اهالی فوتبال در انتخابات این دوره اظهار داشت: فکر می‌کنم این فدراسیون فقط برای فوتبالی‌ها است و جایی برای غیر فوتبالی‌ها نیست اما برخی مدیران غیرفوتبالی هم توانمند هستند. امیدوارم اتفاق خوبی برای فوتبال ایران بیفتد و هر عزیزی می آید گام خوبی برای  فوتبال پاک بردارد.

مالک شهرخودرو در خصوص وضعیت این تیم گفت : در این دو هفته گذشته خوب نتیجه گرفته ایم و فکر می‌کنم نوار بدشانسی از تیم ما برداشته شده است.

حمیداوی در خصوص اینکه مهدی رحمتی تا چه زمانی مهلت دارد اظهار داشت: تا هر زمانی که دوست داشته باشد در تیم ما بماند.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده و مشکلات مالی شهرخودرو نیز گفت: اصلا مشکل مالی نداریم. نمی‌دانم چرا این حواشی ایجاد می شود و نمی‌خواهم به آن ورود کنم.

او در پایان در خصوص حواشی دیدار با سایپا گفت: اختلاف درون خانوادگی بین مدیران باشگاه و عزیزان در ورزشگاه بود که در هفته گذشته حل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز