خبرگزاری کار ایران

صعود تکواندوکاران مس کرمان به مرحله نهایی لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۷۱۸

تیم تکواندو مس کرمان در پایان دور اول مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور موفق شد جواز صعود به دور نهایی این رقابت ها را کسب کند.

به گزارش ایلنا، در فصل جدید رقابت های لیگ برتر تکواندو کشور که در دو گروه از صبح امروز در تالار فدراسیون تکواندو در تهران آغاز شد تکواندو کاران مس در سه بازی به ترتیب به مصاف تیم های استقلال تهران، شهرداری ورامین و فتح البرز رفتند که از این بازی ها یک پیروزی و دو شکست را ثبت کردند.

در پایان بازی های گروه اول تیم مس کرمان به عنوان تیم دوم گروه پس از شهرداری ورامین جواز صعود به دور نهایی رقابت ها را کسب کرد.

اما در بازی اول امروز، تکواندوکاران مس به مصاف استقلال تهران رفتند که در هر هشت وزن تکواندوکاران مس به پیروزی رسیدند تا با نتیجه 8بر0 و با قاطعیت تمام امتیاز این رقابت را به خود اختصاص دهند.

سهیل محمدیان، محمدصادق دهقانی، امیررضا مددی، سیدامید حسینی، محمدرضا خانی، محسن رضایی، مهدی یوسفی و سجاد مردانی تکواندوکاران پیروز مس در این دیدار بودند.

در بازی دوم، تیم تکواندو مس کرمان با تیم قدرتمند شهرداری ورامین پیکار کرد که با نتیجه 6بر2 رقابت را به حریف خود واگذار کرد.

در این دیدار محمدرضا خانی و محمدصادق دهقانی تکواندوکاران پیروز مس در اوزان خود برابر تکواندوکاران شهرداری ورامین بودند.

اما در دیدار سوم تکواندو کاران مس به مصاف تیم فتح البرز رفتند که در این دیدار مسی ها با نتیجه 5بر3 رقابت را واگذار کردند.

سیدامید حسینی، مهدی یوسفی و محسن رضایی تکواندوکاران پیروز مس کرمان در این رقابت بودند.

در پایان بازی های گروه اول لیگ برتر تکواندو کشور و با توجه به امتیاز شماری و تعداد پیروزی های هر تیم در مسابقات خود، تیم تکواندو مس کرمان موفق شد به عنوان تیم دوم گروه از این مرحله به جمع چهار تیم برتر پایانی مسابقات صعود کند.

با انجام بازی های گروه دوم، دو تیم صعود کننده از آن گروه نیز مشخص خواهد شد و طبق اعلام قبلی سازمان لیگ مرحله فینال این دوره از رقابت‌ها روز یکم اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز