خبرگزاری کار ایران

پیکان به دنبال غرامت است نه برگرداندن من؛

واسعی: با تراکتور قرارداد دارم و مذاکره با باشگاه دیگر کذب است/ دوست دارم بمانم ولی باشگاه باید مشخص کند من را می‌خواهد یا نه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۷۰۵

هافبک تیم تراکتور در تلاش است تا مشکل محرومیت 4 ماهه خود را برطرف کند و هرچه زودتر به میادین برگردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید واسعی، هافبک فصل گذشته پیکان و یکی از ستاره‌های لیگ قبلی که در فصل نقل و انتقالات یکی از شاه‌ماهی هایی بود که تیم‌های مطرح به دنبال جذبش بودند در حالی تصمیم گرفت به تراکتور برود که باشگاه پیکان مدعی غیر قانونی بودن فسخ یک طرفه قرارداد او شد و با شکایتی که از این بازیکن داشت توانست محرومیتی چهار ماهه و جریمه مالی سنگین روی دستش بگذارد. حالا که حدود یک ماه از محرومیت این بازیکن می‌گذرد او و وکیلش همچنان پیگیر کارهای رفع آن هستند و خود واسعی همچنان با اصرار بر اینکه فسخ قراردادش با پیکان قانونی بوده امیدوار است به زودی جواز حضور در میادین را بدست بیاورد.

سعید واسعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص فسخ قراردادش با پیکان و ماجرای محرومیتش اظهار داشت: با وجود اینکه حکم محرومیت من صادر شده همچنان می‌گویم فسخ قراردادم با پیکان قانونی بوده است و بر اساس بندی در قراردادم و مسائل مالی میان من و باشگاه اقدام به فسخ یک طرفه کردم. باشگاه پیکان می‌گوید 32 درصد از قرارداد بازیکنان به عنوان جریمه کسر شده است ولی فکر نمی‌کنم این کار قانونی باشد چرا که تیم ما سقوط نکرده و نتایج آنچنان ضعیفی نگرفته که حدود یک سوم قرارداد ما کسر شود.

وی افزود: با وجود اینکه حکم من صادر شده ولی حق اعتراض برایم وجود دارد و به همراه وکیلم پیگیر این موضوع هستم ولی با مدیر برنامه‌هایم در حال مذاکره با مسئولان باشگاه پیکان هستیم تا این مشکل به نوعی رفع و رجوع شود و بتوانم رضایت آنها را بگیرم تا هرچه زودتر به میادین برگردم.

هافبک محروم تراکتور درمورد سرنوشت حضورش در این باشگاه گفت: این موضوع به باشگاه تراکتور برمی‌گردد و در اختیار من نیست. من همانطور که می‌دانید ابتدای فصل پیشنهادات خوبی داشتم ولی تیم تراکتور را دوست داشتم و به تبریز رفتم. پدر و مادر من اصالتاً ترک زبان هستند و به همین خاطر همیشه علاقه خاصی به تراکتور داشته و دارم و به همین دلیل این تیم را برای ادامه فوتبال انتخاب کردم و دوست داشتم در این تیم با حمایت هواداران خوبش پیشرفت کنم ولی اتفاقاتی افتاد که دست من نبود.

واسعی در ادامه گفت: حالا بحث فسخ قراردادم به میان آمده است و در این شرایط مسئولان تراکتور هر تصمیمی قرار است بگیرند امیدوارم هرچه زودتر تکلیف من را روشن کنند چرا که تا همین الان هم چند ماه بیرون بودم و از نظر فوتبالی خیلی ضرر کردم.

هافبک تراکتور در مورد شائبه مذاکره‌اش با تیم های دیگر هم توضیح داد: هیچ مذاکره‌ای نداشتیم و صحبتی هم با من نشده است. من از طرفی یک سال و نیم دیگر با تراکتور قرارداد دارم و از طرف دیگر هنوز 3 ماه دیگر محروم هستم و مشخص است در این شرایط نه من تمایلی به مذاکره با سایر باشگاه‌ها دارم و نه آنها تمایلی دارند با من وارد مذاکره شوند. این حرف و حدیث هایی است که ایجاد می‌کنند همینجا می‌گویم تمامش کذب است و اگر مشکل من برطرف شود و باشگاه تراکتور من را بخواهد آماده خدمت به این تیم هستم.

واسعی در ادامه گفت: من در این مدت به تنهایی پیگیر کارهای محرومیتم بودم و چند بار قرار بود با مسئولان تراکتور نشستی داشته باشیم و صحبت کنیم ولی تا الان چنین اتفاقی نیافتاده است و امیدوارم به زودی این نشست برگزار شود و تکلیفم مشخص شود.

وی در مورد اینکه اگر مجبور شود حاضر است باقی مانده قراردادش را برای پیکان بازی کند یا نه هم توضیح داد: اگر مشکل به این صورت حل شود من حرفی ندارم این چند ماه باقی مانده را برای پیکان بازی کنم و بعد بازیکن آزاد شوم ولی پیکان چنین نیتی ندارد و آنها به دنبال وصول کردن جریمه نقدی من هستند و صحبت هایی که داشتیم در این راستا بوده است و فکر می‌کنم به زودی هم نتیجه حاصل شود.

هافبک تراکتور در پایان گفت: در پایان باید بگویم که ماندن یا رفتنم دست خودم نیست و اینکه بمانم یا جدا شوم تصمیمی است که باید باشگاه بگیرد بازهم اگر از تیم رفتنی شدم حتما قسمت اینطور بود و شرایط اینطور پیش آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز