خبرگزاری کار ایران

اشتباهاتی که جام را از پرسپولیس گرفت؛ رادو به نیمکت تبعید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۶۸۵

رادوشوویچ آخرین بازی رسمی خود برای پرسپولیس در در مقابل استقلال انجام داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم پرسپولیس و استقلال در حالی روز دوشنبه ۲۲ دی ماه در ورزشگاه آزادی در چارچوب بازی عقب افتاده از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت که دو تیم در آخرین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در فصل گذشته به مصاف هم رفتند که در پایان ۱۲۰ دقیقه بازی ۲ بر ۲ شد و در ضربات پنالتی استقلال موفق شد پرسپولیس را شکست داده و راهی فینال جام حذفی شود.

در این دیدار شاگردان فرهاد مجیدی خیلی زود در دقیقه ۴ توسط مهدی قائدی توانستند دروازه بوژیدار رادوشوویچ سنگربان کروات پرسپولیس که با جدایی بیرانوند سنگربان نخست پرسپولیس شده بود را باز کنند. بشار رسن در دقیقه ۴۹ توانست گل مساوی را وارد دروازه استقلال کند.

در شرایطی که به نظر می‌رسید نود دقیقه با نتیجه یک بر یک به پایان برسد و دو تیم در ۳۰ دقیقه وقت اضافه به مصاف هم بروند، اما پرسپولیس روی پاس کمال کامیابی نیا در دقیقه ۸۹ موفق شد گل برتری را وارد دروازه استقلال کند. پرسپولیس به نظر می‌رسید با عبور از رقیب دیرینه خود حریف تراکتور در فینال شود اما در دقیقه ۹۳ بازی روی ارسال میلیچ و البته اشتباه رادو موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند تا بازی به اوقات تلف شده بکشد. 

رادوشوویچ روی گل دوم می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. دروازه‌بان در آن دقایق باید مدافعان را مدیریت کند که به دروازه‌بان پرسپولیس این کار را به خوبی انجام نداد. شاید رادوشویچ می‌توانست روی گل دوم خروج هم داشته باشد تا پرسپولیس بتواند به پیروزی برسد و راهی فینال شود. تلاش سرخابی‌ها در ۳۰ دقیقه وقت تلف شده فایده ای نداشت تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

استقلال درحالی در ضربات پنالتی موفق شد پرسپولیس را شکست دهد که هر ۴ ضربه پنالتی آبی‌پوشان تبدیل به گل شد و سنگربان کروات پرسپولیس نتوانست پنالتی را مهار کند. همین عملکرد باعث شد تا گل محمدی برای جانشینی بیرانوند در درون دروازه به فکر جذب سنگربان دیگری باشد. این آخری بازی رسمی بود که رادو در درون قفس توری پرسپولیس ایستاد و‌ بعد از آن حامد لک سنگربان شماره یک پرسپولیس در درون دروازه پرسپولیس بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز