خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال بانوان ایران|

وچان کردستان-پالایش گاز ایلام؛ مصاف ۶ امتیازی در گروه «ب»

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۵۱۹

وچان کردستان و پالایش گاز ایلام در حالی دربی کرد زبان های لیگ برتر بانوان را برگزار می کنند که این مسابقه 6 امتیازی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان و از ساعت ۱۳ روز جمعه، ۱۹ دی ماه، دو تیم وچان و پالایش گاز در دربی کرد زبان ها و به میزبانی کردستانی ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

* وضعیت وچان کردستان: 

شاگردان فاطمه صادقی که نیم فصل اول لیگ را با ۱۲ امتیاز و کسب رده دوم جدول به پایان رساندند، انگیزه های زیادی برای ایجاد فاصله امتیازی و حاشیه امنیت با تیم های رده پایینی دارند. کهکشانی ها پس از پیروزی مقابل ملوان پا به میدان خواهند گذاشت. وچانی ها از یک خط حمله آتشین بهره می‌برند که به طور میانگین هر ۲۸ دقیقه یکبار، به گل می‌رسند که این کار را برای مدافعین و گلر رقیب سخت می‌کند.

*وضعیت پالایش گاز ایلام:

شاگردان انیسه آراسته نژاد با یک برد خوب مقابل سارگل بوشهر و رای نتیجه ۳-۰ کمیته انضباطی مقابل قشقایی شیراز، نیم فصل را به پایان رساندند تا نفس هایشان در جدول گروه «ب» بیخ گوش وچان حس شود. پالایشی ها که با ۹ امتیاز در رده سوم حضور دارند، بازی رو در رویشان برابر وچان را بسیار حساس و حائز اهمیت می‌دانند و بر این مهم واقف اند که در صورت پیروزی در جدال ۶ امتیازی، هم امتیاز وچان خواهند شد. ایلامی ها در ۳ بازی اخیر شکست نخورده اند و درصدد حفظ این روند شکست ناپذیری در نیم فصل دوم هستند.

*تیم داوری: 

سازمان لیگ فوتبال مهسا قربانی را به عنوان قاضی میدان برگزیده و سمیه براتیه و نیلوفر محمدخانی به عنوان کمک های اول و دوم و راحله پشابادی به عنوان داور چهارم ایشان را در امر قضاوت یاری خواهند نمود.  مهسا قربانی داور بین المللی ایران است. او یکی از نامزد های داوری در جام جهانی ۲۰۲۳ فوتبال زنان می‌باشد‌.

*محروم و مصدوم:

دو تیم پس از گذشت زمان کافی تمامی بازیکنان مصدوم خود را آماده جدال کرده اند و محرومی هم برای بازی ندارند و با نفرات کامل به میدان خواهند رفت.

*تقابل های پیشین: 

در تقابل های این دو تیم، هرگاه هردو تیم، بازی قبلی را با برد پشت سر گذاشته باشند این وچان کردستان بوده که پالایش را شکست داده است. همچنین وچان و پالایش گاز در لیگ برتر فوتبال زنان، ۳ بار مقابل هم قرار گرفته اند که نماینده کردستان در هر ۳ بازی برنده از زمین خارج شده است که این نکته سبب انگیزه دوچندان ایلامی ها برای سنت شکنی شده است.

*بازی از نگاه آمار:

یک)زهرا قنبری از وچان با ۹ گل زده بهترین گلزن تیم است اما از سوی مقابل، تیم ایلامی بدون احتساب نتیجه انضباطی ۳-۰ مقابل قشقایی، ۵ گل به ثمر رسانده که توسط ۵ بازیکن متفاوت ثبت شده.

دو) پریسا گراوندی گلر تیم وچان با ۳ و فاطمه عزیزی از پالایش گاز، ۲ کلیین شیت تا پایان نیم فصل در کارنامه عملکردی خود ثبت کرده اند.

 وضعیت آب هوایی:

طبق اعلام سازمان هواشناسی، در لحظه بازی این دو تیم هوای شهر سنندج کاملاً آفتابی است. دمای هوا ۹ درجه سانتی گراد، احتمال بارش ۰٪ ، رطوبت هوا ۴۰٪ و سرعت وزش باد ۳ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز