خبرگزاری کار ایران

نیکبخت: منصوریان و مجیدی خودشان مشکلشان را حل می‌کنند و ما نباید ورود کنیم/ در دربی وضعیت استقلال بهتر است ولی پرسپولیس آخرین فرصتش است و خطرناک ظاهر می‌شود/ پیش بینی من قهرمانی استقلال است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۳۵۰

پیشکسوت فوتبال در مورد اتفاقات اخیر دیدار استقلال و صنعت نفت و همچنین دربی صحبت کرد.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد برتری استقلال مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی بود و مشخص بود که گرفتن سه امتیاز از این بازی سخت است چرا که صنعت نفت روی دور نتیجه گیری بود و قبل از این بازی پرسپولیس را شکست داده بود و به هیچ وجه بازی آسانی نبود. استقلال در این دیدار خیلی خوب ظاهر شد و احتیاطی که معمولاً قبل از دربی از استقلال و پرسپولیس در بازی‌ها دیده می‌شود را در این بازی ندیدیم و این جای خوشحالی است.

وی در مورد تغییراتی که استقلال اخیراً داشته توضیح داد: دو مدافعی که جدا شدند از ارکان اصلی تیم بودند و حیف شد در این مقطع در اختیار تیم نیستند. کادرفنی استقلال به موقع دست به کار شد و بازیکن جایگزین جذب کرد و این مدافع برزیلی در بازی اول واقعاً خوش درخشید و با وجود اینکه تمرینات زیادی با تیم نداشت عملکردش را دیدید و این موضوع امیدوار کننده خواهد بود چرا که او می‌تواند یک عنصر دفاعی مطمئن برای تیم باشد. هافبک ازبکستانی هم به نظرم بازیکن خوب و باهوشی است و هرچه جلو برویم و بیشتر با تیم هماهنگ شود کیفیت بالاتری به نمایش خواهد گذاشت.

 

 

 

پیشکسوت استقلال در مورد اختلاف پیش آمده بین مجیدی و منصوریان در پایان بازی گفت: به هر حال این مسائل در دنیای فوتبال طبیعی است و دو پیشکسوت که الان مسئولیت دو تیم مختلف را دارند ممکن است در بازی رو در رو اختلافاتی پیدا کنند که مقطعی است. به نظرم بهتر است که از بیرون در این مورد قضاوت نکنیم و به این موضوع ورود نداشته باشیم و این مشکل هرچه هست بین خودشان برطرف خواهد شد و هر حرفی ما بزنیم به نوعی بزنین ریختن روی این آتش است که نه به سود مجیدی خواهد بود نه منصوریان. 

نیکبخت در مورد دربی گفت: با توجه به شرایط جدول که استقلال و پرسپولیس حسابشان را جدا کردند و رقابتشان بر سر قهرمانی است این بازی از همیشه حساس تر است. استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و انواع و اقسام رکوردها را تا اینجای کار زده است و آمادگی بالایی برای دربی دارد. به هر حال این بازی از قدیم گفته‌اند شرایط خاص خودش را دارد و به وضعیت تیم‌ها بستگی ندارد و اتفاقات درون زمین نتیجه را رقم می‌زند و برای همین اصلاً قابل پیش بینی نیست ولی در کل وضعیت استقلال از لحاظ فنی و روحی و روانی از پرسپولیس بهتر است و این را در هفته‌های اخیر نشان داده است. از طرفی پرسپولیس هم آخرین فرصتش برای ماندن در کورس قهرمانی است و می‌داند که اگر این بازی را ببازد دیگر شانسی ندارد و برای همین خطرناک خواهند بود.

 

 

 

وی در مورد پیش بینی خود از قهرمان فصل اظهار داشت: به نظرم بعد از این بازی می‌شود خیلی بهتر در این مورد نظر داد. استقلال فاصله خوبی ایجاد کرده ولی اصلاً نباید این موضوع باعث شود بازیکنان فکر کنند کار تمام شده است. اگر استقلال دربی را ببرد تقریباً با آرامش به بقیه بازی ها می‌رود ولی هر نتیجه دیگری رقابت را به هفته های بعد می‌کشاند. پیش بینی شخصی من این است که استقلال قهرمان این فصل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز