خبرگزاری کار ایران

محمد کریمی: مقابل پرسپولیس به چیزی که حقمان بود نرسیدیم/ سپاهان هر بازی برای برد به زمین می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۲۸۴

هافبک تیم سپاهان معتقد است که این تیم شایسته پیروزی مقابل پرسپولیس بود.

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوبی بود. نیمه اول هر دوتیم بیشتر به دنبال این بودند که بازی را کنترل کنند، مخصوصا پرسپولیس چون با سه هافبک دفاعی بازی می‌کرد ولی نیمه دوم بازی بهتر شد و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و فکر می‌کنم حقمان برد بود که متاسفانه در این بازی به آن دست پیدا نکردیم.

وی افزود: بین دو نیمه کادرفنی نکات خوبی به ما گوشزد کردند و با توجه به آنالیزی که از شکل بازی پرسپولیس برای ما داشتند باعث شدند در نیمه دوم عملکرد متفاوتی داشته باشیم و بتوانیم روی دروازه حریف فشار بیاوریم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم ولی متاسفانه بی دقتی، بدشانسی و درخشش گلر حریف مانع باز شدن دروازه شد.

هافبک سپاهان در مورد درخشش دو گلر در این بازی هم توضیح داد: بله هر دو گلر روز خوبی داشتند ولی فکر می‌کنم موقعیت‌هایی که ما روی دروازه حریف ایجاد کردیم هم بیشتر بود و هم خطرناک‌تر و بازهم تکرار می‌کنم تیم ما شایسته پیروزی مقابل پرسپولیس بود. در مورد پیام نیازمند هم باید بگویم هر موقع در دروازه حضور داشته بهترین عملکرد را داشته است و درخشش او اتفاق عجیب و غیر منتظره‌ای نیست.

کریمی در مورد اینکه به عنوان یک بازیکن فانتزی چطور با چالش حضور در پستی مثل هافبک دفاعی که فیزیکی است کنار می‌آید گفت: اول این را بگویم که من کاملاً در خدمت سپاهان و کادرفنی هستم و در هر پستی بخواهند برای تیم بازی می‌کنم و هرجا به حضورم نیاز باشد با کمال میل آماده بازی هستم و در این مورد که پرسیدید به نظرم اتفاقا این موضوع برای من خوب است چرا که حضور من در این پست باعث می‌شود مجبور شوم خصوصیات بازی فیزیکی خودم را تقویت کنم و تبدیل به بازیکن کامل‌تری شوم و تا اینجا هم فکر می‌کنم عملکردم قابل قبول بوده که کادرفنی بازهم من را در این پست به بازی می‌گیرد.

وی در مورد عملکرد داور مسابقه و اینکه دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه دو تیم اتفاق افتاد هم توضیح داد: فکر می‌کنم عملکرد داور مسابقه در مجموع خوب بود و با توجه به اهمیت و حساسیت این بازی توانست مدیریت خوبی در زمین داشته باشد ولی صحنه مشکوک در هر بازی وجود دارد و طبیعی است. در مورد این صحنه ها بهتر است کارشناسان داوری نظر بدهند.

هافبک سپاهان در مورد تقابل با فولاد در هفته آینده هم توضیح داد: بازی سختی داریم و فولاد یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران است ولی ما سپاهان هستیم و بدون واهمه از هیچ رقیبی در هر بازی برای برد و کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز