خبرگزاری کار ایران

اسدی: فاضلی درحال حاضر به کارش ادامه می‌دهد/تقاضا داریم هواداران آرامش خود را حفظ کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۱۸۰

رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی در خصوص آخرین وضعیت سرمربی این تیم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران،  علیرضا اسدی رئیس هیات مدیره باشگاه بعد از برگزاری جلسه اعضای هیات مدیره با  وحید فاضلی سرمربی تیم نساجی مازندران اظهار کرد: این جلسه با موضوع بررسی و ارزیابی وضعیت فنی تیم نساجی درپی ناکامی‌های اخیر برگزار شد و سعی کردیم مشکلاتی که در این بخش و همچنین زمینه‌های روحی و روانی و کمک در دیگر حوزه‌ها وجود دارد، تحلیل شود.

وی با بیان اینکه تصمیم بر این شد درحال حاضر فاضلی به کارشان ادامه دهند، افزود: به لحاظ اجرایی و امکاناتی، کم‌وکاستی وجود ندارد. کمک‌های مضاعفی نیز به تیم در حوزه‌های دیگر انجام خواهیم داد.

رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه بضاعت ما مشخص است، اضافه کرد: مهلت خاصی برای ادامه فعالیت سرمربی تعیین نکردیم و امیدواریم عملکرد کادر فنی از این به بعد متناسب با خواسته‌های ما باشد. شرایط و روند فنی تیم را بازی به بازی می‌سنجیم. آقای فاضلی از دانش و علم فنی قابل قبولی برخوردارند و شایسته است فرصت بیشتری به او بدهیم.

 اسدی با اعلام اینکه مسیر طولانی تا انتهای لیگ در پیش داریم، اضافه کرد: در این مقطع زمانی از لیگ، تغییر در کادر فنی هم آینده غیرقابل پیش‌بینی دارد. اگر کادر جدیدی هم بخواهیم تعیین کنیم، طبیعتاً باید تا چند بازی به آنها نیز فرصت بدهیم. ضمن اینکه اگر تغییراتی بخواهیم انجام دهیم و باز هم روند ناکامی‌ها ادامه پیدا کند، با شرایط بحرانی و اسفناکی مواجه خواهیم شد.

وی با عنوان اینکه در نیم‌فصل اول قرار داریم و باید از حساسیت‌ها بکاهیم، خاطرنشان کرد: همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و به نساجی کمک کنیم. قطعاً ایجاد هرگونه شرایط استرس‌زا برای کادر فنی، بازخورد منفی دارد.

رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه آقای رضا حدادیان به‌عنوان سرمایه‌گذار باشگاه با توجه به اینکه سرمایه‌اش مستقیماً درگیر آینده تیم بوده، در این شرایط از همه ما دلسوزتر است، گفت: تمام افرادی هم که در باشگاه و تیم مشغول به فعالیت هستند برای حفظ آبرو و دفاع از عملکرد خود، درحال تلاش هستند.

اسدی یادآور شد: باز هم تاکید می‌کنم، نگرانی هواداران بحق و ارزشمند است اما نباید این اضطراب‌ها نتیجه بالعکس بر روی عملکرد تیم داشته باشد. از همه علاقه‌مندان و طرفداران همیشگی نساجی که با این تیم زندگی می‌کنند تقاضا داریم در شرایط فعلی کمک‌حال باشند و آرامش خود را حفظ کنند. نباید رفتارهایی سر بزند که موجب استرس مسئولین باشگاه و تیم شود که صد در صد تاثیر منفی بجا می‌گذارد.

وی در پایان گفت: هر کسی در هر سطح و مقامی است و فکر می‌کند می‌تواند به‌نوعی به باشگاه کمک کند، حضورش را می‌پذیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز