خبرگزاری کار ایران

عیدی: تمام فوتبال ایران روی داوری زوم شده‌اند / کامبک شیرینی مقابل نساجی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۹۶۸

مدافع تیم پیکان تهران می‌گوید انتقادات پیوسته به عملکرد داوران در مسابقات لیگ برتر موجب تاثیر منفی روی نحوه قضاوت آنها خواهد داشت.

مجید عیدی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری پیکان برابر نساجی مازندران اظهار داشت: اول از همه می‌خواهم از کادرفنی و بازیکنان تشکر کنم که بعد از اخراج در بازی مقابل سایپا واقعا شوکه شده بودم اما به من کمک کردند و دوباره روحیه‌ام را به دست آوردم.

او درباره نتیجه بازی گفت: ما می‌دانستیم که این بازی برای ما فینال است و می‌خواستیم برنده باشیم تا در بالای جدول بمانیم. برای سه امتیاز بازی به میدان رفتیم و آقای تارتار هم به ما گوشزد کرده بودند که بازی سختی پیش رو داریم. کامبک شیرینی هم داشتیم و از بابت کسب سه امتیاز که تنها هدف ما در این مسابقه بود خیلی خوشحال هستیم.

مدافع تیم پیکان تهران درباره اعتراض تیم نساجی به روند داوری مسابقه گفت: طی هفته‌های اخیر صحبت کردن در مورد داوری خیلی مطرح شده است و به نوعی تمام فوتبال ایران روی داوری‌‎ها زوم شده‌اند. خیلی تیم‌ها شلوغ بازی می‌کنند که در مورد صحنه‌های این بازی باید کارشناسان نظر بدهند اما از نظر من فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی افتاده باشد.

او ادامه داد: داوری اینطور نبوده که بگوییم برای ما هم هفته‌های پیش همه چیز ایده آل بوده است. بالاخره داوران هم اشتباه می‌کنند ولی شرایط به نوعی شده که با بزرگنمایی اشتباهات تمرکز داوران را از بین می‌برند. همین حساس شدن باعث می شود وقتی یک صحنه جزئی هم پیش بیاید بخواهیم به داور اعتراض کنیم. 

عیدی درباره نتیجه بازی مقابل نساجی اضافه کرد: این پیروزی برای ما خیلی شیرین بود. در نیمه اول غافلگیر شدیم ولی در نیمه دوم آنالیزی که آقای تارتار به ما دادند را در زمین اجرا کردیم و خداراشکر که جریان بازی را عوض کردیم. خوشحالیم که سه امتیاز را کسب کردیم و در نیمه دوم موقعیت خاصی به حریف ندادیم.

بازیکن تیم پیکان درباره ایستادن در رده چهارم جدول رده بندی گفت: بازی سختی مقابل سپاهان در اصفهان داریم که شش امتیازی است چون در جدول نزدیک هستیم و امیدواریم که دست پُر به تهران برگردیم. شخصیت تیم پیکان مشخص شده است و همه تیم‌ها می‌دانند که پیکان نسبت به گذشته خیلی تغییر کرده است. ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه‌ای را داریم که به دنبال نمایش بهترین روند به فوتبال ایران هستیم. علاقه داریم این روند را ادامه بدهیم و یک نتیجه بسیار خوب در شان و شخصیت مجموعه پیکان کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز