خبرگزاری کار ایران

اخطار باشگاه تراکتور به گل گهر:

با رضا شکاری قرارداد امضا نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۸۵۶

باشگاه تراکتور به باشگاه سیرجانی نامه زده و عنوان کرده از جذب شکاری صرف نظر کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا شکاری، هافبک جوان فصل گذشته تراکتور که ابتدای فصل جاری قراردادش را به صورت یک طرفه با این باشگاه فسخ کرد هنوز نتوانسته به تیم جدیدی بپیوندد و در ماه های اخیر بیرون گود مانده است.

شکاری ابتدا قصد داشت به پرسپولیس برود و یحیی گل محمدی هم اعتقاد خاصی به عملکرد او داشت ولی مشکلاتی که در قراردادش با تراکتور و جدایی یک طرفه او وجود داشت باعث شد سرخپوشان تهرانی قید جذب این بازیکن را بزنند.

پس از عدم توافق شکاری با پرسپولیس، این بازیکن به سیرجان رفت و در تمرینات گل گهر حاضر شد ولی این باشگاه هم اعلام کرد تا زمانی که رای کمیته تعیین وضیعت در خصوص او صادر نشود قراردادی با وی امضا نخواهند کرد.

صبح امروز باشگاه تراکتور به باشگاه سیرجانی نامه زد و در خصوص همکاری با شکاری به او هشدار داده و اعلام کرد امضای قرارداد با این بازیکن ممکن است برایشان دردسر ساز شود.

مسئولان باشگاه تراکتور با استناد به قردادی که با شکاری دارند مطمئن هستند رای کمیته تعیین وضعیت به سود آنهاست و شکاری شانسی در برنده شدن در این پرونده ندارد. پیش از این تراکتوری ها با روشی مشابه مانع همکاری شکاری با پرسپولیس شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز